Kasvaako muilla kasvoissa karvoja?! Minua hävettää mennä kosmetologille kasvokarvojen poistoon...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "manni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"manni"

Vieras
Kasvoissani kasvaa reippaasti karvaa, poskissa, leuassa, ylähuulen päällä.

Leuasta ja ylähuulen päältä olen ajanut jo vuosia karvat miesten parranajokoneella... ihan oikeasti! Nyt olen ajatellut että menisin kosmetologille poistattamaan ihokarvoja kasvoista, mutta jotenkin hävettää.... eivät ole varmaan koskaan nähneet ketään näin karvaista naista. Hormonihäiriötä minulla sen enempää ei kai ole, PCO on lievänä todettu ja Diane novaa olen syönyt jo vuosia. Meillä kulkee suvussa tämä karvaisuus, tosin taidan olla se pahin tapaus kaikista.

No keneltä ne sitten poistaisivat kasvoista karvoja, jos ei niiltä, joilla kasvoissa kasvaa karvoja? Itse menisin kyllä mieluummin ihotautilääkärille tai plastiikkakirurgille, koska niiden käyttämillä lasereilla saa paljon parempia tuloksia.

[QUOTE="vieras";23875204]Mene ihmeessä poistattamaan ne pysyvästi, kun olet tuohon parranajo-rumbaan lähtenyt, niin siitä ei ei enää muuten pois pääse...[/QUOTE]

Entäs jos antais kasvaa vaan ja sitten jonkun kerran vahaisi vaikka ne pois ja sitten antais kasvaa. Ei se ajaminen niitä enempää kasvata, sehän on ihan fakta.

[QUOTE="öö";23875248]Entäs jos antais kasvaa vaan ja sitten jonkun kerran vahaisi vaikka ne pois ja sitten antais kasvaa. Ei se ajaminen niitä enempää kasvata, sehän on ihan fakta.[/QUOTE]

Korkeanlainen on kynnys kasvattaa naamakarvoja niin että voisi vahata ne pois. Tai ainakaan yleiselle paikalle en kehtaisi mennä.

[QUOTE="öö";23875341]Kerroit tässä aiemmin käyväsi dermaclear hoidossa, olet kai tähänkin joutunut kasvattamaan karvoja...!?!?[/QUOTE]

Ei siihen kasvateta karvoja! Päin vastoin, pitkät ajetaan pois ennen käsittelyä.

[QUOTE="öö";23875341]Kerroit tässä aiemmin käyväsi dermaclear hoidossa, olet kai tähänkin joutunut kasvattamaan karvoja...!?!?[/QUOTE]
Hoitoa varten karvat ajellaan pois..

Sitten mennään uudestaan, ei siinä sen kummempaa.

Pitäisiköhän minunkin harkita tällaista hoitoa. Minkä hintaista on ollut ja montako kertaa olet käynyt ja minkälaisella aikavälillä? Toimiiko tämä todella? Se olisi minulle ainakin kyllä pelastus!! Mitenkä käsittelet kasvokarvat ennen kun menet hoitolaan? Ja onko hoidon jälkeen iho arka, tai sattuuko hoito?

[QUOTE="aloittaja";23875436]Pitäisiköhän minunkin harkita tällaista hoitoa. Minkä hintaista on ollut ja montako kertaa olet käynyt ja minkälaisella aikavälillä? Toimiiko tämä todella? Se olisi minulle ainakin kyllä pelastus!! Mitenkä käsittelet kasvokarvat ennen kun menet hoitolaan? Ja onko hoidon jälkeen iho arka, tai sattuuko hoito?[/QUOTE]

70e kerta maksaa. Käydään 5-6 viikon välein. Mulle arvioitiin että 5 tai 6 kertaa pitää käydä. Tuntuu tuo toimivan. Nyt ei tarvi käsitellä enää juuri mitenkään, joskus sheivaan enimmät. Iholla ei tunnu mitään käsittelyn jälkeen, mutta aurinkorasvaa pitää käyttää viikko hoidon jälkeen. itse käsittelyn aikana tuntuu aina sellainen kuumuus, kestää max sekunnin kerrallaan.

[QUOTE="aloittaja";23875483]Mitä lääkäri voi minun tapauksessa tehdä? ja mulla ei ole useita tonneja rahaa tähän käyttää...[/QUOTE]
Hävittää karvat aleksandriittilaserilla (tehokkain). Vaatii myös useamman hoitokerran, mutta tulos on parempi.

[QUOTE="vieras";23875531]Hävittää karvat aleksandriittilaserilla (tehokkain). Vaatii myös useamman hoitokerran, mutta tulos on parempi.[/QUOTE]

ja maksaa mitä?

70e kerta maksaa. Käydään 5-6 viikon välein. Mulle arvioitiin että 5 tai 6 kertaa pitää käydä. Tuntuu tuo toimivan. Nyt ei tarvi käsitellä enää juuri mitenkään, joskus sheivaan enimmät. Iholla ei tunnu mitään käsittelyn jälkeen, mutta aurinkorasvaa pitää käyttää viikko hoidon jälkeen. itse käsittelyn aikana tuntuu aina sellainen kuumuus, kestää max sekunnin kerrallaan.

Kasvoihinko otat hoitoa? ylähuuleen ja leukaanko? mitenkä olet "käsitellyt" karvat ennen hoitoa?

Kiitos kun olet vastaillut moniin kysymyksiini :)

Níin joo ja vielä tuosta dermaclearista, käsitelläänkö siinä tavallaan yksi karva kerrallaan vai mitenkä? mulla kun ylähuuli on täynnä karvaa, eikä yksi tai kaksi siellä täällä...

Yhteistyössä