L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:No mun aiti on ainaki vaan keranny sen paistoliemen kattilaan ja lammittany liedella.
Mut koska se on aika suolasta nii laitettii vahan vetta sekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ferena:Vehnäjauho-rasva ROUX. Paistolientä ohennetaan vedellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ferena:Vehnäjauho-rasva ROUX. Paistolientä ohennetaan vedellä.
Suomeksi? Kerma ja vehnäjauho kuulostaa jo ymmärrettävältäLaittakaas nyt joku koti-gourmet-kokki oikeen reseptiä esimerkkimäärineen, kun teillä kuitenkin on.
Alkuperäinen kirjoittaja ferena:Niin ja se neste määrä tohon roux-määrään on 1l. Valmista kastiketta saat siis 1l. voit myös puolittaa ohjeen (25g... jne..) Jolloin vettä lisäät 5 dl.
Vuosi sitten valmistunut kokki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käykö vauvansoseista omenasose kastikkeeseen? Kun ei tota omppuhilloa ole kuin ihan umpijäässä vain...
Alkuperäinen kirjoittaja .:no itse kohta teen tuommoisesta porsaanpaistin liemestä..
ihan vaan kaadoin kattilaan liemen ja siihen sekaan (kuppiin ensin pari rkl jauhoja ja kermaa mix) toi suuruste ja sitten kermaa lisäilly ja antanut kiehua sopivaks. hemmetin hyvää
Alkuperäinen kirjoittaja niii!!!!:Alkuperäinen kirjoittaja .:no itse kohta teen tuommoisesta porsaanpaistin liemestä..
ihan vaan kaadoin kattilaan liemen ja siihen sekaan (kuppiin ensin pari rkl jauhoja ja kermaa mix) toi suuruste ja sitten kermaa lisäilly ja antanut kiehua sopivaks. hemmetin hyvää
no mut kinkku on ihan eri juttu, siinä kun sulaa iharaa kovin....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yrjöyrjö en kyllä mistään kinkun paistoliemestä tekis mitään sooseja.