V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei se niin vakavaa ole. Väri voi olla vähän harmahtava keltuaisen reunasta mutta ei sillä ole muuten väliä.Tää ei vaan voi olla totta! Onnistuin sössimään tuon munahomman
Unohdin laittaa ajastimen päälle ja nyt ne on tietenkin liian kovia.
Ohjeen mukaan piti olla 8 min.
Ei onneksi kiehuneet niin paljoa liikaa ja ovat vielä keltaisia. Pilkoin myös lämpiämään väärän voipaketin, mutta onneksi en kerinnyt sekoittaa sitä muniin.No ei se niin vakavaa ole. Väri voi olla vähän harmahtava keltuaisen reunasta mutta ei sillä ole muuten väliä.
Ethän sä oo munannu vielä yhtään mitään eikä mikään oo piloilla.Ei onneksi kiehuneet niin paljoa liikaa ja ovat vielä keltaisia. Pilkoin myös lämpiämään väärän voipaketin, mutta onneksi en kerinnyt sekoittaa sitä muniin.
Olen munannut oikeen huolella![]()
Kuinka joku saa jostakin munavoin tekemisestä näin vaikean asian.Sehän on yksi helpoimmista hommista kun tekee tarjottavia!
Itse laitan sekaan myös raejuustoa
Helppoa kuin heinänteko. Kyllä.Kuinka joku saa jostakin munavoin tekemisestä näin vaikean asian.Sehän on yksi helpoimmista hommista kun tekee tarjottavia!
Se on ihan järkyttävän pahaa raejuustolla, perinteinen on parasta! Mutta hirveän uusavutonta porukkaa täällä kun pitää munavoihinkin ohje etsiä...
En kyllä ajatellut asiaa noin, kun kyseessä on jo viides lapsenlapsi. Päällimmäisenä oli tosiaan se munavoiongelma.Ap on lähes 60-vuotias nainen.Ottaen huomioon,että harvoin sitä tehdään munavoita isolle porukalle, niin google olisi ollut se paras tiedonlähde, ei palsta.
Mutta kukaan ei ole huomannut onnitella ap:ta, mikä taisi olla tämän ketjun tarkoitus.Eikä ole kysynyt, onko tyttö vai poika?
Niin ja tämän huomasin itsekinAp on lähes 60-vuotias nainen.Ottaen huomioon,että harvoin sitä tehdään munavoita isolle porukalle, niin google olisi ollut se paras tiedonlähde, ei palsta.
Mutta kukaan ei ole huomannut onnitella ap:ta, mikä taisi olla tämän ketjun tarkoitus.Eikä ole kysynyt, onko tyttö vai poika?
Turhaanpa taas kyselin, kun Google auttaa
http://www.hellapoliisi.fi/pikkusuolaiset-ja-alkupalat/1489-munavoi
Nimen omaan. Mikä on tympeämpää kuin liika vähän munavoita!
Munavoi onnistui loistavasti. Mulla oli semmonen halkaisijaltaan noin 40cm oleva pitsatarjotin. Kuorin munat, otin koko hässäkän olkkarin pöydälle ja siinä telkkaria katsoessani haarukalla pienin niitä munia ja sekottelin voihin.Tulepa Minni Hiiri kertomaan miten onnistui ja muutenkin päivän tunnelmista.
Itse laitan sekaan myös raejuustoa
Niin tein. Kuten joku tuolla totesikin aiemmin, että olen lähes 60-kymppinen nainen ja sitä kautta olen monet juhlat käynyt.Niin juu että haarukalla sörssäsit koko jutun ! Ja ?