Kassien tyhjäys...

• Viestiketjun aloittaja kassi alma
  • Ensimmäinen viesti
kassi alma
Minua ärsyttää kun mies jota olen pitkään tapaillut seksin merkeissä, viestii aina tähän tyyliin, että Nyt pitäs saaha persettä, pääsiskö pillun päälle ja sitten aina että Kassit pitäs tyhjätä jne. En ole tiukkapipo minäkään ja jo Aikuinen Nainen ja paljon kokenut mutta en tykkää hänen tyylistään yhtään. Ärsyttää vaan! Mitä mieltä muut naiset olette? haluatteko tuon tyylisiä viestejä? Entäs te miehet, laitatteko tuohon tyyliin viestejä naisille?

Aino
Ei aivan tuon tyylinen sanailu sytytä mutta tykkään vähän rivoista jutuista ja sanailusta itseni ja miehen välillä, tietenkin molempien tulee osata käyttäytyä seuran ja paikan ja tilaisuuden niin vaatiessa. Lähetän mieskaverilleni päivittäin viestejä joissa kerron kuinka haluan häntä ja pillu kuumana ja kosteana ajattelen kuinka hänen kulliaan ottaisin suihin yms, mies viestailee minulle kuinka nuolisi kuumaa pilluani ja klittaani yms. Meistä molemmista on tuo hauskaa ja sitten kun tavataan niin molemmat ollaan heti valmiit seksiin .

Aviomies 43
En laittaisi kovin pian suhteessa tuollaisia viestejä, en välttämättä milloinkaan paitsi ehkä vitsinä vaimolle jos olisimme olleet pitkään erossa.

Kovin onnekas en ollut nuorena miehenä, ehkä ronskimmalla tyylillä olisi ollut enemmän vientiä.

Onnistuva mies.
Hei Onnistuva Mies! millaisia viestejä laitat naisellesi? voisitko kertoa :O
Minun tekee mieli, mennäänkö sänkyyn. On liian suora kysymys.
Ollaanko alasti peitonalla, on samaaluokkaa.
Minulla on vähän jo suurentunut, samoin.
Ei hän oikein innostu kysymyksistä suukotellaanko halataanko.
Onko miehellä nätit vehkeet.
Voiko hän vähän sipaista, vaikka vaatteiden päältä.
Saanko katsella hänen vakosta.
Sana sukuelimet on kauhistuttava, sitä ei voi mainita.
Ei myöskään pimppi kelpaa.
Onneksi aina voi kiertoilmaista.
Tai vähän kaksimielistellä.

Viimeksi muokattu:
Miksi
Miksi miehelle tai naisellekin on niin vaikea sanoa suoraan, että rakastan sinua ja haluaisin rakastella kanssasi?
Rakastelusta tai halusta rakastella käytetään yhä kiertoilmauksia ikään kuin kyseessä olisi jotain sopimatonta tai kiellettyä. Sanatonta viestintääkin eli body languagea voi käyttää ja se on usein paljon kiihottavampaa kuin puheet.

Yhteistyössä