Kassa unohti hälyttimen kiinnin vaatteeseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xylitolsisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

xylitolsisu

Jäsen
24.08.2006
150
0
16
Ostin paidan eilen Kotkasta ja illalla tultiin takaisin kotiin mökiltä ja vasta äsken huomasin että yhteen paitaan oli jäänny hälytin kiinni. Voikohan sen käydä poistattamassa täällä jossain liikkeessä, kun ei viitsis ajaa sinne takaisin sen takia?

miten pääsitte kaupasta ulos ilman ettei hälytyslaitteet alkaneet kilkattamaan? kyl mä uskosin että se muuallakin poistetaan ku esität vaikka kuitin ni eivät epäile sua varkaaks.

Oisko sun kotikaupungissa saman ketjun liikettä? Siellä luulis onnistuvan jos sulla kuitti mukana. Ja voihan muualtakin kysyä... Ärsyttää kyllä varmasti, mullekin on hälyjä unohdeltu :(

Mulle kävi samalla lailla kesäkuussa kun ostin täältä paikallisesta s-marketista trikootakin niin oli tytöllä vahingossa jäänyt ottamatta hälytin pois takista, ihmettelin kans sitä ettei hälytyslaitteet ruvennut huutamaan. No kotona neiti huomasi sen niin lähin sitte käymään uudestaan sokkarilla missä se sitten otettiin irti.

Mulle kävi samalla lailla,äiti osti mulle aleista joskus syksyllä pöksyt,vero modasta ja joululahjapakettiin ne meni.. No arvatkaas oliko kiva jouluna avata paketti ja havaita että niissä on häläri kiinni,eipä ollut kuittia enää tallessa |O Marssi nyt siinä sitten kauppaan,et "hei voitteko irroittaa tämän,ai kuitti?E-eeii ole kuittia.." Onneks tiesin sitten yhden tyypin joka on irrotellut niitä ennenkin,pieni jälki jäi housuihin,mutta näyttää siltä kun kuuluis niihin..

Oo onnellinen jos sulla sentään on kuitti! :D

Minulle jäi kerran housuihin hälytin Euromarketissa. Menin kuitin kanssa poistattamaan sitä, ja sain kahvipaketin vaivanpalkaksi. Virheitä sattuu kassoillekin, mutta jäi hyvä mieli tuosta kahvista.

Meillä kerran Ruotsissa oli jääny kiinni ja rattaiden alaosassa kun oli se pussi kun ulos mentiin, niin ei vinkunu. Seuraavassa kaupassa kassalla vinku ja vikaa sitten etittiin kissojen ja koirien kanssa, kun oli meinaan hieman mulla sitä tavaraa niissä rattaissa. Löyty sit se paita, missä hälytin oli ja eiku takas samaan liikkeeseen ja sit ku kävelin pussin kanssa (pussi kädessä) niin eiköhän vinkunukin. Ottivat sitten sen pois.

Soittasin sinne liikkeeseen tai sitten menisin saman firman paikalliseen liikkeeseen minäkin jos mahdollista, tai ihan mihin vaan liikkeeseen (kuitin kanssa).

Meillä 100 kilsaa about matkaa, joten en viitsi lähteä takaisin sen takia. Varsinkin kun oli Robbarin alesta vaate ja maksoi huimat 9.99.
Niin ja sille kysyjälle, että käytiin siinä Vaasan tehtaanmyymälässä täydentämässä pakastinta ja samalla poikettiin siinä viereisessä Robbarissa.
Onkos toi tarjoustalo saman ketjun liikkeitä, kun se tästä kaupungista löytyis?

Alkuperäinen kirjoittaja xylitolsisu:
Meillä 100 kilsaa about matkaa, joten en viitsi lähteä takaisin sen takia. Varsinkin kun oli Robbarin alesta vaate ja maksoi huimat 9.99.
Niin ja sille kysyjälle, että käytiin siinä Vaasan tehtaanmyymälässä täydentämässä pakastinta ja samalla poikettiin siinä viereisessä Robbarissa.
Onkos toi tarjoustalo saman ketjun liikkeitä, kun se tästä kaupungista löytyis?

Robbari ja Tarjoustalo kuuluu molemmat Tokmanni-konserniin, joten sinne vaan kysymään.

Ja sit vielä tosta 'vinkumisesta' niin ne portit hälyttää vain jos se häly kulkee porttien läpi, eli ns. väärää reittiä. Kassahihnalla kulkeviin tavaroihin ne ei yleensä reagoi. (paitsi meillä kun tuli uudet portiti niin ne oli niin aluksi herkkiä, että saattoivat huutaa jo siitä kun poistin hälyä kassalla )

Ostin pari kesää sitte takin, mentiin ulos kaupasta ja seuraavasta kaupasta lähtiessä alko vehkeet vinkumaan. Löyty siitä takista se hälytin. Uskomatonta että siinä kyseisessä kaupassa ei hälyttäny. Mies kävi sitte otattamassa sen pois, minä oli liian kiihtyneessä tilassa jotta siellä olis varmana ärräpäät lennelleet. Sen jälkeen onki pidetty tarkasti silmällä että hälärit lähtee ja vielä tarkistettu pussit ennenku on menty ulos kaupasta.

Yhteistyössä