Käsivarret kiinteiksi kotikonstein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avun tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avun tarpeessa

Vieras
Miten vois kotona harjoittaa käsivarsia, että sais niistä vähän kiinteämmät ja allit pois?

Salille ei ole aikaa eikä rahaa, joten sitä on ihan turha ehdottaa.

Osta pienet käsipainot, vaikka kirpputorilta. Niillä saa tehtyä kaikki käsien lihakset läpi, haukkarit, ojentajat yms. Punneruksia ja esim. sohvan reunaa vasten saa tehtyä ojentajat...siinä muutamia kikkoja. Kädethän kiinteytyvät suht nopeaa, joten tuloksia saa ihan kotona tekemällä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Osta pienet käsipainot, vaikka kirpputorilta. Niillä saa tehtyä kaikki käsien lihakset läpi, haukkarit, ojentajat yms. Punneruksia ja esim. sohvan reunaa vasten saa tehtyä ojentajat...siinä muutamia kikkoja. Kädethän kiinteytyvät suht nopeaa, joten tuloksia saa ihan kotona tekemällä.

en nyt sanoisi suht nopeaan..

ja jos on lapsia niin niiden nostelu on erinomaista hauis jumppaa.. nimim, kaksivuotiaan mamma.. :D
- haravointi on jees, tarrapuntit rantesiin vain samaten ulkona mattojen tamppaus..

Dippejä tuolin kanssa, eli kuin istuisit tuolista eteen ohi, niin että pylly laskeutuu kohti lattiaa. Harmi ettei tuo litran paino oikein riitä, koska mä ainakin tarvitsin 6-8 kilon käsipainon kunnes sain näkyvästi käsivarsia kiinteämmiksi.

Toi lapsen nostelu auttaa:) mä vihaan nuita lihaksia mun käsissä! Ennen ei ollu tollaset.. Lapsen sain ja nyt mulla on kunnon haba:) enkä tykkää.. Mut minkäs teet kun tollasta 8kg jötikkätä jatkusti kanneltava ja nosteltava:)

käsipainot ok, mutta oikeastaan joku sopiva pieni kahvakuula voisi olla kätevämpi.

http://www.harjoittelu.net/cgi-bin/webiokauppa?naytasivu=256&id=&saitti=mbn&gclid=CNn88PqthJoCFZCD3godqgqvFQ

Googlessa lisää "kahvakuula".

Löytyy harjoitteluopasta ym.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Toi lapsen nostelu auttaa:) mä vihaan nuita lihaksia mun käsissä! Ennen ei ollu tollaset.. Lapsen sain ja nyt mulla on kunnon haba:) enkä tykkää.. Mut minkäs teet kun tollasta 8kg jötikkätä jatkusti kanneltava ja nosteltava:)

Kuulostaa tutulta, heh =) Mullakin ihan hirveät hauikset nykyään, vaikka ennen olin ihan riuku. Nostelen päivittäin kahta tenavaa, toinen painaa 15kg(1v10kk) ja toinen 11kg(8kk). Myös tuplarattaiden työntely käy jumpasta, siinä treenaantuu useemmatkin lihakset:) Enpä tarvi salikorttia:D

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Dippejä tuolin kanssa, eli kuin istuisit tuolista eteen ohi, niin että pylly laskeutuu kohti lattiaa. Harmi ettei tuo litran paino oikein riitä, koska mä ainakin tarvitsin 6-8 kilon käsipainon kunnes sain näkyvästi käsivarsia kiinteämmiksi.

Tuntuu tehokkaalta. Millaisia sarjoja pitäisi tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tota... Ainoa keino kiinteyttää käsivarsia on joko poistaa rasvaa, tai lisätä lihaskudosta. Tai molempia. Kumpaa haluat mielummin?

Ööööö. No minä poistaa rasvaa ja saada muotoa mutta en näkyviä hauiksia. Laihdutan muutenkin enkä halua roikkuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tota... Ainoa keino kiinteyttää käsivarsia on joko poistaa rasvaa, tai lisätä lihaskudosta. Tai molempia. Kumpaa haluat mielummin?

Ööööö. No minä poistaa rasvaa ja saada muotoa mutta en näkyviä hauiksia. Laihdutan muutenkin enkä halua roikkuvaa.

Jos sä et halua "näkyviä lihaksia", niin saat olla TODELLA laiha jotta allit ei ole yhtään löysän näköiset.

Rasvaa pois ja lihaksia tilalle. Ei kuitenkaan mitään jumalattoman isoja tietenkään. Semmoset kiinteät lihaksikkaat, mutta kuitenkin naiselliset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Rasvaa pois ja lihaksia tilalle. Ei kuitenkaan mitään jumalattoman isoja tietenkään. Semmoset kiinteät lihaksikkaat, mutta kuitenkin naiselliset.

Yleensä maiset ei pystykään saamaan itselleen isoja lihaksia, sitä on turha pelätä. Saisit syödä mömmöjä ja nostella puntteja jatkuvasti, että isot lihakset tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Yleensä maiset ei pystykään saamaan itselleen isoja lihaksia, sitä on turha pelätä. Saisit syödä mömmöjä ja nostella puntteja jatkuvasti, että isot lihakset tulisi.

Siis NAISET :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mut mitens se nyt sitte kotikonstein onnistuu? Nordic Walker-laite (eräänlainen crosstrainer) on olemassa. Minkäkokoiset painot kannattaa hankkia, jos hankkii? Tuttava ois myymässä soutulaitettaan, oisko siitä tässä projektissa hyötyä?

minulla on löysät lössöt käsivarret miten saisi korjausta,en jaksa pitää pitähihaisia puseroita on kamalan näköiset osaisiko joku neuvoa kotikonstit

Yhteistyössä