Käsittämätöntä!!! (*vuodatusta*)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoraunio

Vieras
Ihan uskomatonta, pinna alkaa olla tosissaan lopussa.

Kolme tuntia yrittänyt nukuttaa kolmea ad/hd tenavaa, tuloksena:

7-vuotias nukahti juuri, käytyään viisi kertaa(!) vessassa.

Viisivuotias istuu nurkassa, äännellen itsekseen (tss - tss - tss) vaikka olen monta kertaa kehottanut olemaan hiljaa. Nurkkaan joutui koska ei pysynyt sängyssään, vaan hyppi siskonsa sängyssä, häiritsi toisten nukahtamista huutelullaan ja nakkeli sisaruksiaan leluilla.

Kaksivuotias kälättää iloisesti sängyssään, hän on kuluneen kolmetuntisen aikana poistunut sängystä lukemattomat kerrat, juonut kolme pullollista maitoa, riisunut vaippansa ja pissannut lattialle.

Ja ei - olin väärässä. 7- vuotias ei nukkunut, vaan tuli juuri lastenhuoneesta ilmoittaen että taas pissattaa. Voisin pistää pääni pantiksi että tuon edestakaisin ramppaamisen syy ei ole ainakaan se mainittu pissahätä.

tss - tss - tss... käläkäläkälä... *epämääräistä ryminää lastenhuoneen suunnalta*

Mä haluan jo itsekkin nukkumaan! Miten tähän on tultu?!?
* repii kohta pelihousunsa *

Meillä oli tänään vähän samanlaista...

...ja tiedätkö... meidänkin kaksivuotias joi kaksi pulloa maitoa, repi vaippansa ja pissasi LEIKKIKEITTIÖN LAVUAARIIN!!!

7-v meni takaisin huoneeseen, ja pian sen jälkeen alkoi kaksivuotias huutaa "anna se". Menin katsomaan, ja isompi oli vohkinut toisen unikaverin.

*aargh*

Nyt nuorimmainen huutaa tuolla: "äiti mammaaaaa !!!"
5v meni sänkyynsä takaisin.

Mä en varmaan pääse koskaan nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hermoraunio:
7-v meni takaisin huoneeseen, ja pian sen jälkeen alkoi kaksivuotias huutaa "anna se". Menin katsomaan, ja isompi oli vohkinut toisen unikaverin.

*aargh*

Nyt nuorimmainen huutaa tuolla: "äiti mammaaaaa !!!"
5v meni sänkyynsä takaisin.

Mä en varmaan pääse koskaan nukkumaan.

No sellasta se on lasten kanssa. Jos ei hermo kestä, jättäkää lapset tekemättä!

Ensinnäkin, aika huono tsäkä ollut jos sun kaikki lapset sattuu kärsimään yliaktiivisuushäiriöistä... Onko sulle koskaan tullut mieleen, että lääkäri diagnosoi lapsen yleiskäytöksen mukaan jonkun häiriön, mutta se häiriö on hyvin usein pelkkää huomionhakua, koska vanhemmat eivät osaa pitää jöötä kotona.
Miettikää/mieti kasvatustapoja uusiksi ja tee uudet pelisäännöt kotiin. Teillä ei varmasti ole lapsia, joiden käytökselle ei voisi tehdä mitään. Saat itsekin kohta burn outin, kun annat tuon tapahtua, mitä tänäkin iltana tapahtui.

nukkuuvatko lapset samassa huoneessa? aattelin että jos nukkuvat niin voisitko pistää olkkariin yhelle pedin ja yhelle vaikka keittiön lattialle. uskon että yksikseen rauhottuuvat nopeempaa. meillä toimi aikanaan ku pistin muksut erikseen nukkuun.

ja höpö hopö sanon minä. joillakin ku sattuu vaan olemaan vilkkaamman puoleisia lapsia,ei siinä kasvatusmenetelmät auta. helppo sellä on viisastella kilttien ja rauhallisten lasten vanhempien.

Alkuperäinen kirjoittaja typy:
nukkuuvatko lapset samassa huoneessa? aattelin että jos nukkuvat niin voisitko pistää olkkariin yhelle pedin ja yhelle vaikka keittiön lattialle. uskon että yksikseen rauhottuuvat nopeempaa. meillä toimi aikanaan ku pistin muksut erikseen nukkuun.

Mä en ainakaan nukuta missään keittiössä! On omat sängyt, niissä nukutaan ja kun nukutaan niin ei todellakaan mm. ravata 5 kertaa vessassa, vaadita millon maitoa ja millon mitäkin...

ja höpö hopö sanon minä. joillakin ku sattuu vaan olemaan vilkkaamman puoleisia lapsia,ei siinä kasvatusmenetelmät auta. helppo sellä on viisastella kilttien ja rauhallisten lasten vanhempien.

Kyllä kuule auttaa.
Super Nannya ilmeisesti kaivattaisiin.

Omista toimintatavoista: oon kyllä saanut lastenneurologiselta ja -psykiatriselta ohjeistukset miten näiden ylivilkkaitten tapausten kans toimitaan... mutta mutta. Yks kerrallaan onnistuis, mutta yksin on hankala nukuttaa väkisin kolme mukulaa, jotka pysyvät komennossa yhtä sujuvasti kuin märkä saippuapala hyppysissä.
Kaiken huipuksi itsellä sama vaiva, joten keskittymiskyky ei huipussaan. Nuo hyppyyttää mua ihan tahallaan, miehelle ne ei ole koskaan tällaisia. *jupinaa*

Pitänee jättää tenavat kylmästi möykkäämään keskenään ja koittaa nukkua mikäli se onnistuu jos nuo kovin metelöivät.

Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
öh... mietis omia toimintatapoja

|O Onks teillä kaikilla pissipäillä pesä täällä jossain? Miks ihmeessä kokee tärkeäksi kommentoida jos ei todellakaan ole mitään sanottavaa? :headwall: :headwall:

Olin tosissani.
Ei ole mun ongelma, jos et ymmärrä.

|O Onks teillä kaikilla pissipäillä pesä täällä jossain? Miks ihmeessä kokee tärkeäksi kommentoida jos ei todellakaan ole mitään sanottavaa? :headwall: :headwall:

Mun (pissipään) mielestä tuossa oli melko tärkeä vinkki.
Ja miksi itse kirjoittaa jotain, minkä haluaa vain jakaa muiden kanssa, jos sitä ei saa kommentoida. Mitä sitten pitäisi sanoa??

Suosittelen tiukempaa kuria nukkumaan menon suhteen. Meillä on periaatteena se,että kun nukkumaan mennään niin sitten kans mennään eikä pelleillä. Pojat kohta 9v ja 5v nukkuvat samassa huoneessa ja yleensä nukahtavat todella helposti. Jos alkavat kuiskuttelemaan niin käydään sanomassa hyvin tiukkaan sävyyn,että nyt hiljaisuus. kyllähän nuokin aloittaisivat pelleilyn jos eivät olisi riittävän väsyneitä tai jos annettaisiin pelleillä.

Ja vielä sulle; mä en ole sulle mikään saakelin pissipää! Eikä kukaan muukaan. Itseäsi voit nimitellä.

Ne lapset kuule osaa olla vilkkaita ja pirullisiakin vanhemmille, jotka ei osaa pitää kunnon kuria.

meillä sain just ja just esikon nukkumaan kun ois halunnu olla meijän sängyssä mutta en siihen lupaa antanu ja sit kun vihdoin ja viimein se suostu rauhottumaan omaan sänkyyn ni nukahti samoin tein, sitte nukahti ukko, mutta tuo kuopus keksii tuolla sängyssään mitä ihmeempiä juttuja eikä nuku.. moneen kertaan on jo repiny lakanatki pois sängystä. päätin itse tulla hetkeksi pois makkarista jospa sit malttais nukahtaa eikä hakis mun huomiota koko ajan.

kiva vaan koittaa repiä toi kuopus aamulla ylös 7.15 että keretään neuvolaan.. eli meille taitaa taas tulla tosi kiukkunen neukka reissu

Ja vielä sulle; mä en ole sulle mikään saakelin pissipää! Eikä kukaan muukaan. Itseäsi voit nimitellä.

Sinua lainatakseni; "Öh."

Yhteistyössä