Käsittämätöntä. Tapasin netissä miehen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kumma

Vieras
Mulla siis profiili deittipalstalla ja joku aika sitten aloin kirjoittelemaan erään miehen kanssa. Noh, nyt kun tiedän hänen nimensä ja muita tietoja, huomasin että miehen ex-vaimo on mun serkun kaveri! Siis varmaan tää mieskin sitten tuntee mun serkun. En oo uskaltanut kysyä vielä, kummaltakaan, siis serkulta enkä tältä mieheltä.

Ja meillä jokaisella on välimatkaakin ihan kiitettävästi, ettei edes samalla paikkakunnalla pörräillä.

Outoa. Todella outoa.

(Onko eettisesti väärin udella mun serkulta tästä miehestä..? Jos vaikka paljastuiskin jotain että mies onkin väkivaltainen narsisti tms..)

Ei tietenkään ole väärin kysellä muiden mielipidettä. Kyselisithän varmaan silloinkin, mikäli olisitte kohdanneet ensimmäisen kerran jossain muualla kuin netissä esim. juhlissa, eikä mies tunnistaisi sinua? Tuohan voi olla vain pikantti lisä ensikohtaamistarinaan! Oletteko tavanneet irl?

Ei olla vielä tavattu irl, ollaan niin vähän aikaa vasta tunnettu. Ja itseasiassa tajusin tuon kuvion vasta ihan hetki sitten. Tosi outoa, jotenkin niin lähellä ja silti kuitenkin ihan käsittämättömästi jossain netissä törmätään. Jos tästä kehkeytyis elämää suurempi rakkaustarina, niin vois oikeasti sanoa että kohtalo puuttui todellakin peliin. Niin kummallinen sattuma tää on.

Mutta tokihan tässä nyt ei vielä tiedä miten käy, ehkä tästä ei tule mitään tai mies tosiaan paljastuu narsistiksi tms. Mutta ihmetyttää mua silti tää kuvio.

No emmä nyt tiedä onko siinä mitään väärää kysyä joltakulta, että mikäs tää tyyppi on miehiään, eikös niin toimita yleensäkin elämässä jos joku tuntee sen jonkun johon itse on tutustumassa tai on tekemisissä jollain tasolla. Ja älä nyt mitää narsistikorttia vedä esiin ennen kuin tutustut itse tyyppiin.

Nuolaise sitä sikaa!

1175656_419923914780885_68866150_n.jpg

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
(Onko eettisesti väärin udella mun serkulta tästä miehestä..? Jos vaikka paljastuiskin jotain että mies onkin väkivaltainen narsisti tms..)

Jos tuo ihan oikeasti on sinun ensimmäinen pelkosi, niin suosittelen sinkkuelämän jatkamista. Olet liian kyyninen ihminen solmimaan parisuhdetta. Voihan kuka tahansa olla mitä tahansa; naapuri voi olla sarjamurhaaja ja lapsen opettaja saatananpalvoja. Eiköhän silti oma elämä ole helpompaa, jos vähän höllää tuota kuolemanpelkoa.

Suomessa kuka tahansa on todennäköisesti enintään kahden ihmisen päässä. Ts. valitse kuka tahansa suomalainen henkilö niin sinä tunnet jonkun joka tuntee jonkun joka tuntee ko. henkilön.

Facebookissa oli joskus sovelluskin joka muodosti ko. verkon, ja kuka tahansa löytyi noin. Ja silloin siis toki linkkeinä olivat vain fb:ssä olevat ihmiset, joka kuitenkin lie useimmilla murto-osa niistä jotka oikeasti tuntee.

Jos tuo ihan oikeasti on sinun ensimmäinen pelkosi, niin suosittelen sinkkuelämän jatkamista. Olet liian kyyninen ihminen solmimaan parisuhdetta. Voihan kuka tahansa olla mitä tahansa; naapuri voi olla sarjamurhaaja ja lapsen opettaja saatananpalvoja. Eiköhän silti oma elämä ole helpompaa, jos vähän höllää tuota kuolemanpelkoa.

Ei mulla ole kuolemanpelkoa :)

Mulla on takana (kaukana menneessä jo) erittäin vaikea parisuhde narsistiseen ihmiseen, joten en halua millään muotoa sekaantua sellaiseen enää. En kuitenkaan ole varma, olenko onnistunut pyrkimyksissäni muuttua niin, etteivät luonnehäiriöiset enää kiinnostu musta. Toivon näin, mutta olen silti varovainen tiettyyn pisteeseen saakka. Tiedän nimittäin senkin, että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.

Mutta tässä tapauksessa kaikki vaikuttaisi kuitenkin olevan ok, joten en "pelkää" asiaa tämän enempää. Sitäpaitsi musta ois suoranaista typeryyttä, jos sinisilmäisesti uskoisin kaiken mitä joku nettituttu mulle syöttää. Nyt tiedän, että tää mies puhui ihan totta, joten asia on sillä hyvä. Ei oo aikomusta epäillä tämän enempää ;)

Yhteistyössä