Käsi leikattu, tikkien kanssa urheilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla leikattiin rannekanava ja kyynärpään hermopinne vajaa pari viikkoa sitten. Aion tänään ottaa ranteen pois paketista (en tiedä mitä spessua tekivät kun kyynärpää piti olla paketissa viikon ja ranne kaks viikkoa). Huomenna on tikkien poisto molemmista. Mä tulen hulluksi himassa kun en pääse liikkumaan enkä saa nukuttuakaan kun möllötän liikkumatta päivät. Normaalisti tulee käytyä pari kertaa viikossa salilla + pari juoksulenkkiä päälle.
Uskallanko mä lähteä tänään juoksulenkille tikkien kanssa? Käsihän lähinnä heiluu rennosti mukana, mutta voiko tosta olla jotain haittaa?

Myös kokemuksia vastaavista leikkauksista otetaan vastaan... Miten nopeasti käsi oli taas käyttökelpoinen esim. syömiseen ja milloin voimat tulivat takaisin. Mun käsi ehti surkastua voimattomaksi ennen leikkausta, edes haarukka ei enää pysynyt kädessä. Nyt pysyy pikkulusikka hetken mutta ei vielä liikkeessä ja tikitkin kyynärpäässä kiristää sen verran etten saa kättä niin koukkuun että lusikka pääsisi suuhun asti. Vielä olis 2,5 viikkoa saikkua jäljellä jonka jälkeen pitäis pystyä taas klikkailla hiirtä 8h/pvä. Olen siis taloushallinnossa töissä ja se on pelkkää näpyttelyä ja klikkailua.... En saanut sairaalassa mitään kuntoutusohjeita, fyssari käski vaan pumpata kättä kyynärpäästä että veri kiertää.

Voi miten kiva, sithän se ois sama ku soittais äidille. :D Keski-ikäisissä naisissa on vaan sitä jotain joka saa ihmisen olemaan tarttumatta puhelimeen....

-ap

Yhteistyössä