Karvojen kasvu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leila

Vieras
Hei, olen käsittänyt että raskausaikana karvat kasvaisivat nopeammin. Minulla on kuitenkin ihan päinvastoin! Olen nyt rv 18+4 ja sääriin ilmestyi sänki aikaisemmin parissa päivässä, nyt siihen menee 7 päivää. Kainalokarvat jouduin ennen raskautta ajamaan joka toinen päivä, nyt kerran viikossa. Onko muilla käynyt näin?

Samoin täällä, karvankasvu on vaimentunut kaikkialta muualta paitsi mahasta. Eli kaikki kasvuenergia ilmeisesti kanavoituu tuohon viidakkomaiseen pöheikköön kummun päällä:)

Mulla oli ihan sama juttu.Taidat tyttöä odotella!!=)
Pojasta mulla karvat rehotti ja nyt tytöstä ei kasvanut kuin untuvaista hentoa karvaa.Ja hitaasti...Koko raskauden aikana taisin joka toinen kuukausi ajella karvat.

Mullakin loppui karvankasvu sääristä ja muualta melkein täysin raskauden ajaksi. Sen sijaan hiukset oli tosi upeassa kunnossa. Sain pojan. Synnytyksen jälkeen karvankasvu valitettavasti alkoi taas entiseen malliin ja hiuksia lähtee nyt imetyksen aikana miljoona : (

Täälläkin samoja oireita. Paitsi ensimmäisen 3:n kk aikana näytti karvat villiintyvän ihan hurjaan kasvuun.
Sen jälkeen ne vaan lopetti kasvun. Nyt on 34 viikko alussa, ja karvoihin ei ole tarvinnut kiinnittää huomiota ollenkaan. Säärten epiloinnista on aikaa 4kk, eikä siellä juuri mitään ole. Samoin alapäänkarvat tuli samaan aikaan poistettua vahalla, ja muutama ohut haituva näyttää olevan. Hyvä näin, jospa tää karvattomuus jatkuis (hihh!) synnytyksen jälkeenkin.

Yhteistyössä