Karvojen ajo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30v-Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30v-Mies

Vieras
Hei,

Olen uusi tällä palstalla joten tiedustelemaani asiaa on varmaan pohdittu jo aiemmin.

Mitä mieltä naiset ovat miesten häpykarvoista? Varmasti mielipiteitä on monia ja olisikin mukava kuulla kuka pitää, kuka ei. Hyvin perustellusti, tietty.

Itse ajelen silloin tällöin kivesten ympärillä olevat karvat mutta kalun yläpuoliset karvat jätän näkyviin. Laiskoina aikoina annan rehottaa. Olen tällä hetkellä sinkku joten naisystävältä ei voi asiaa kysyä.

Kertaakaan en ole peppureiän ympäriltä ajellut karvoja mutta mitäpä naiset siitä ajattelee. Tuleeko heti mieleen homoseksuaalisia ajatuksia?

Häiriköt älkööt vaivautuko, kiitos.

On ihan kiva, jos mies höylää kivekset, niitä on huomattavasti mukavampi nuoleskella silloin. Kalun yläpuolelta ei tarvi ajaa, pitäähän miehen uroolta näyttää! Takapuolestakaan ei tarvi ajaa, eihän se juuri näy. jollei sit rouva harrasta pyllyn nuolemista, mutta se on taas eri juttu.

Mun mielestä miehen ei tarvii karvoja sen kummemmin ajelle.. Mut jos on oikeen rehevät karvat, voi niitä siistiä ettei olis suu ja silmät täynnä.. =) Ihan paljaasta mä en ainakaan tykkää.. Näyttää liian pojalta..

Mun mielestä miehen ei tarvii karvoja sen kummemmin ajelle.. Mut jos on oikeen rehevät karvat, voi niitä siistiä ettei olis suu ja silmät täynnä.. =) Ihan paljaasta mä en ainakaan tykkää.. Näyttää liian pojalta..

Yhteistyössä