Karvoja vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaisa

Vieras
Hei!

Olemme nelikymppinen pari. Mies on sitä mieltä, että minun pitäisi ajella alapään karvani pois. Voisin sen muuten tehdäkin, mutta en ole koskaan saunailloissa yms. nähnyt ketään posliinia. Koska niitä saunailtoja on, en voi toteuttaa mieheni toivetta. Vai onko niitä posliineja muualla kuin kalenterikuvissa ja miesten päiväunissa? Kertokaa tavalliset naiset ja miehet. Minä en ole törmännyt posliineihin. Mieheni luulee, että kaikki muut miehet saavat kotona paljasta.

Moi Kaisa.

Ehkä et ole saunailloissa huomannut, jos kaikki muutkin siellä kävijät ovat nelikymppisiä? Taitaa olla noin 10 vuotta nuorempien ja siitä nuorempien hommaa.

Tai sitten et osaa katsoa. Minun vaimoni ajelee alempaa huulet paljaaksi, mutta päällä on tupsu. Sitä ei niin helposti huomaa.

Hän on kyllä kertonut, että kuntosalilla näkyy suihkussa paljaita aika lailla.

Hei vaan sullekin! 45 ylittänyt vaimoni ajaa karvat toisinaan, kertoo että seksi tuntuu hyvälle ilman karvoja. Varsinkin suuseksi on mielettömän ihanaa. Kokeile pois vain, ja pian ne karvat takaisin kasvaa, ellet ole tyytyväinen!

Totta, seksi ilman häiritseviä karvoja on aivan mielettömän ihanaa, uuuuh! Parturoin säännöllisesti ja miesystävä on hulluna halusta kimpussani................

Siis mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee. Mä ainakin otan kaiken pois tai jätän jotain siihen 'päälle'. Tosin mä olen niin karvaton blondi muutenkin ;)

Aja pois vaan, miettimättä mitä muut ajattelee.

AJA pois vaan, seksi on upeaa kun ei ole hurjaa tussua huulien ympärillä. Suuseksin antaminen on mukavampaa.....tiedä mitä ukoltasi saisit.

Jätä päälle karvaa ja aja sivut ja huulten tienoot paljaaksi, ei sitä huomaa kun saunassa sua katsoo. TAI sitten katsoja tiiraa sun tussua tosi kiinnostuneena.

Itse ajan pallit paljaaksi, saan parempaa suuseksiä. Mikään ei ole niin mukavaa kun koma kultu imee palleja....sen jälkeen saa tussu kyytiä...

Ja hittojako siitä jos joku sun karvattaomuutta tiiraa. Sano että saat parempaa seksiä...VAI? Kokeile. Useat naiset ajaa karvojaan.

Kieltämättä minäkin tykkään. Ensi alkuun tuli mieleen et on kuin alaikäisen kanssa touhuaisin mutta se karisi silloin pois.. Oon kyllä muutenkin avoin kaikelle uudelle kunhan pysytään hyvän maun rajois

Yhteistyössä