Karvattomat kesäsääret

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Karvajalka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Karvajalka"

Vieras
Hellekelit kolkuttaa ovella ja taistelu sääri- ym. muita karvoja vastaan alkaa. Vahaliuskat ja sheivaukset on kokeiltu ja epätoivo iskee... Miten on epiloinin laita? Toimiiko? Kuinka usein saa olla epiloimassa? Sattuuko se...? Kehu/hauku omaa vempelettäsi!

Kertakäyttö höylä täällä käytössä. Sääriin siis. Alapäähän käytän veetiä, tähän mennessä aino millä oon saanu oikeasti kaikki mitä haluan pois.

Epiloin tai käyn sokeroinnissa. Ei se varsinaisesti satu, mutta tuntuu ja siihenkin tottuu nopeasti :D Epiloin 2-3vkon välein, sokeroinnissa käyn 2-3x kesän aikana, tuolloin otetaan karvoja vähän enempi pois, kuin vain sääristä :)

Mulla on epilaattori ja ihan hyvin toimii. Eka kerta sattuu aivan per***eesti mutta kun muistaa tasasin väliajoin vedellä niin ei niin paljon. Mulla on sellanen suihkussakin ja ollut hyvä.

Miinuspuolena mahdollisesti sisäänpäin kasvavat karvat joita voi välttää kuorinnalla tasasin väliajoin.

Pitäis näköjään taas ajella....

[QUOTE="Vieras";23918313]Mulla on epilaattori ja ihan hyvin toimii. Eka kerta sattuu aivan per***eesti mutta kun muistaa tasasin väliajoin vedellä niin ei niin paljon. Mulla on sellanen suihkussakin ja ollut hyvä.

Miinuspuolena mahdollisesti sisäänpäin kasvavat karvat joita voi välttää kuorinnalla tasasin väliajoin.

Pitäis näköjään taas ajella....[/QUOTE]

Niin siis mulla on sellanen mitä voi käyttää suihkussakin. Ajatus kulkee nopeemmin kun sormet.

Yhteistyössä