karvaton sexy?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Tltasanoma tänään:

Brittimiehet ovat sännänneet kauppoihin ostamaan karvanpoistovahaa, koska David Beckham on vahannut rintakarvansa pois. Muotivillitys sai alkunsa, kun Beckham kuvattiin viime viikolla rantalomalla St. Tropezissa ja jalkapallotähden rinta oli sileä kuin vauvan peppu.

Brittiläisen kauppaketjun mukaan he myyvät normaalisti karvanpoistovahoja lähinnä naisille, mutta nyt miehet ovat ostaneet vahoja niin paljon, että vahat siirretään samoihin hyllyihin parranajovälineiden kanssa.

Kauppiaat uskovat myyvänsä kesäkuussa yhtä paljon karvanpoistovahoja kuin he myyvät normaalisti vuodessa.

Beckham on ollut edelläkävijä trendien luojana jo aiemmin. Beckhamin hiusmuotia, koruja, tatuointeja, vaatteita ja jopa lakattuja kynsiä on matkittu ympäri maailmaa jo pitkään. Jopa kiinalaiset ovat innostuneet värjäyttämään ja leikkauttamaan tukkansa länsimaisen vaaleaksi, koska Beckhamilla on vaaleat hiukset.
-------------
Tervetuloa miehet kidutuksen maailmaan! JOudutte tästä lähtien poistamaan karvanne - kuten me naisetkin.
 
Tahtoihminen
Lällärit poistakoon karvansa,
tahtoihminen ei,
Hän kampaa harjansa harvansa,
vaikka hiuksia aika jo vei.

Alla kulmakarvojen varjoisien,
silmät leikkiä vilkkuu.
Ilman viiksiä suukkoa tarjoisi en,
vaikka nuoriso niitäkin ilkkuu.

Tahtoihminen uros on partasuu,
ei leuassa käynyt kato.
Pusuhuulet parrasta pilkottuu,
kypsyy poskilla viikon sato.

On rinnassa tuuhea karvoitus,
ja alaspäin sama juttu.
Se ei ole häpeä, arvoitus,
vaan armaalle asia tuttu.

 
mimmu
karvaton on ihan kuin kynitty kana, ei seksiä!!!!!!!!!
miehellä pitää olla paljon karvoja, ei ehkä viiksiä taikka pitkää partaa ja hiuksilla ei niin väliä, mutta rintakarvoja, jalkakarvoja, käsikarvoja....nam!!! ;-))
karvattomat pysykööt piilossa kaapissa siihen saakka kun karvat kasvavat.
 
minä
No mäkin tykkään sitä enemmän mitä karvaisempi.

Naurattaa vain, kun tiedän miten pirusti sattuu, jos / kun vahalla karvoja poistaa. Siitä vain miehet muotiin mukaan! Kaikki pois!
 
Pette78
Ei haittaa.. Itse olen kyllä alapäätäni siistinyt jo vuosia.. Eikä karvoitus muualla ole niin tiheää että olisin ""karvainen"", mutta kai piehisyyteen kuuluu hieman karvoja jossain? Mutta kyllä mä suosittelen kaikille niin miehille kuin naisillekin alapäänsä siistimistä ellei nyt ihan poslariksi halua ajella..
 
Nainen31
Totta hitossa pitää miehellä karvoja olla rinnassa ja jaloissa. Tosin sukukalleudet ollaan toisiltamme sheivattu säännöllisesti ni ei jää kummallekkaan mitään hampaankoloon.
 

Yhteistyössä