Karvaton nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenna

Vieras
olen parikymppinen itsenäinen sinkku, ajoin kesän alussa karvat alapäästä ja olen pitänyt sen sileänä nyt koko kesän. Olen havainnut niinä neljänä kertana kun on kesänaikana onnistanut ja saanut sänkyseuraa, että miehet on todella kiihoittuneet ja kiinnostuneet karvattomasta pimpasta. On aivan erillainen innostus nuolemiseen ja useaan aktiin.
Kyselenkin että onko tämä karvojen ajelu miten yleistä naisten keskuudessa, itse en ole tavannut toista joka olisi poistanut kaikki karvansa, kuvissa tosin olen nähnyt. Tekisi toki mieli pitää paljaana edelleenkin, mutta lienee esteettisyys syistä karva kasvatettava takaisin talveksi.
Kertokaapa tytöt kokemuksia...

hih Jenna.

Kun minä olen rehannut jokun baarista kotiin, niin vaikka olenkin näyttänyt sille karvaisen pimppini, niin olen kyllä myös huomannut, että mies on ollut todella kiihottunut ja kiinnostunut. ;-))))

mun käsittääkseni on aika yleistä nykyään toi poslarina oleskelu. Ja todellakin vaikutukset ovat aika mukavat ;)

Ja tietysti karvallisena se kelpaa hyvin myös, mutta *oh boy, oh boy* karvattomana se vasta villiksi vastapuolen saa ;D

jos haluaa ja uskaltaa ensinnäkin ajaa kaikki pois niin miehenä kannatan sitä.
meillä vaimo ajaa toisinaan kaikki pois tai jos tietää tulevan / joutuvan yleiseen saunaan niin jättää pimpan yläpuolelle siistin tuheron harvaa katsoo kuitenkaan saunassa naisistakaan toistensa haaroväliä joten pimpin yläpuolella oleva pieni kolmio ajaa sen ettei näytä niin paljaalta mutta tosiasiassa suusexissä on edessä paljas karvaton kostea nautittava ja niin ihana lemmenpesä.
olen varma että ainakin miehet ovat aivan innoissaan vähän karvaisista naisista.

Kuuleppas Jenna.. Sen sanon että posliinipillua ei voita mikään. Mikään ei ole niin ihana ja kiihottavampi kuin naisen puhdas ja turvonnut posliinipillu. Siitä ei yksinkertaisesti saa koskaan tarpeekseen:))) Onneksi te naiset olette olemassa...*Lähettää piiiiiiiiitkiä lipaisuja kaikille posliininaisille..""sinne""*

karvaton parempi myös itselle ei vain miehelle. Tuntuu paremmalle. itse pidän kyllä karvottamana läpi vuoden on nimittiän kauhean tukala ja ällö olo jos karvat kerkee kasvaa ja se sänki repii paikat auki joten ei ole paljon vaihto ehtoja. PALJAANA PARAS YMPÄRI VUODEN.

Ehdottomasti täysin karvaton tai sitten Brasilialainen eli ohut viiva yläpuolella. Ei kai kukaan karvoja viitsi sylkeä suuseksin aikana ;-) Itse ajan karvat pois vaikka olen mies, ja sitä vasta pesutiloissa katsotaankin, mutta kyllä tytöt tykkää ;-)

Kyllä minä sentään kiihotun enemmän aidosta pimpasta. Sellainen se on Jumalan luomana ja sellaisena se minulle parhaiten sopii. Puhtaus on eri asia, mutta kyllähän nykyajan naiset puhtaita ovat, sehän on aivan selvää.

Itse olen pitänyt poslaria jo kuusi vuotta, ja kyllä on paljon mukavampi, puhtaampi ja seksikkäämpi olo! Miehet tykkäävät tosi paljon ja heitä riittää aivan riesaksi asti..... ;)

Jenna, kerrotko miksi talvella esteettisyys vaatisi karvat jos ei kesällä? Mutta minusta naisella kyllä saa olla karvaa, mieluiten ei ihan luomuna jos on tuuhea karvoitus.

Olisko tästä talvimalliksi sulle Jenna? [linkki moderoitu]

Alkuperäinen kirjoittaja Kisuliini:
Itse olen pitänyt poslaria jo kuusi vuotta, ja kyllä on paljon mukavampi, puhtaampi ja seksikkäämpi olo! Miehet tykkäävät tosi paljon ja heitä riittää aivan riesaksi asti..... ;)

Olet ollut posliinipilluisena kuusi vuotta vuottaja kerrot miehiä riittävän riesaksi asti,Oletko koskaan miettinyt mikä miehet luoksesi houkuttelee,oma käyttäytymisesi,tuskin miehet sinut tavatessasi ekaksi sanovat tulen luoksesi josolet posliinipilluinen,varmaan jotenkin muilla keinoin niitä miehiä itsellesi pyydystelet.

Kyllä posliini nainen on jees.Ihana pimppi ilman karvoja.Itse tykkään myös olla posliinina.Pikku pippelini ilman karvaturria seksikkään näköinen.Muutenkin raikas olo alapäässä.

Olen ajellut alapääni jo 15-vuotiaasta saakka, eli 11 vuoden ajan. En kokonaan, sellaisen viivan jätän. Kukaan ei ole valittanut, mutta sanoisin että harvat edes kommentoivat karvattomuutta. Kai se on nykyään sit niin tavallista. Tai enhän minä edes tiedä miten miehet olisivat reagoineet jos olisin ollut karvainen kun ei mulla ole niitä karvoja melkein koskaan ollutkaan... :)

Tosin pidemmissä suhteissa miehet ovat uskaltaneet kertoa että pitävät sheivatusta ja että sitä on kivempi nuolla.

Näi on.Karvaton on namia.Minkähän takia se karvoitus on sinne pesiytynyt.Miehillä karvoitus päässä ,useilla hiukset irtoavat päästä,omastanikin näkyvät katoavan.Saisi nämä alapään karvat siirtyä yläpäähän ja pysyä siellä.Ei nuppi palentus talvella niin herkästi.Kyllä luojanluojalla mennyt joku asia pieleen noissa karva-asioissa.

Miten te itse otatte karvat pois? Tuntuu, että ne kasvavat aivan liian nopeasti. Teetteko sen itse? Itse rakastan karvattomuutta itselläni, mutta miehellä mieluiten sellainen sänki! Mutta pidänkin karvaisista miehistä!

Vaikka siis nykyään olenkin aina lähes karvaton ja joskus muotoillutkin esim. sydämeksi ystävänpäivänä, lähillä tutkittavaksi lahjaksi miehelleni :), niin muistan, että kerran nuorempana satuin olemaan tosi karvainen :), enkä ollut odottanut seksiä, juuri silloin harrastavani. Kun otettiin miehen kanssa housut pois, niin hän kävi hakemassa giletten ja ajoi ne pois! Oli tosi mukavaa! Totesi vaan, että nyt se kukkanen tuli näkyviin!

Eli eiko kukaan pidä karvoista?

Minä en pidä, ja aina olen karvaton. Tämä itseni takia. Pikkarit hankaa niin ihanasti ja saa olon tuntumaan paljon seksikkäälle.

Oon ajellu karvat siitä lähtien kun joskus alkoivat kasvaa. Muutama vuosi sitten tapasin mukavan pojan, josta sitten tuli poikaystäväni lähes kahdeksi vuodeksi. Hänen mielestään posliinini näytti kuitenkin liian lapsenomaiselta ja vaati minua kasvattamaan karvat. Tein sen oikeastaan vain hänen vuokseen, koska itse olin vuosien kuluessa tottunut karvattomuuteeni. Nyt kun emme ole enää yhdessä olen taas ajellut kaikki pois. Ja tuntuu paljon paremmalta. Toivottavasti löydän seuraavaksi miehen, joka hyväksyisi karvattomuuteni.

Alkuperäinen kirjoittaja sohfvfwis:
Näi on.Karvaton on namia.Minkähän takia se karvoitus on sinne pesiytynyt.Miehillä karvoitus päässä ,useilla hiukset irtoavat päästä,omastanikin näkyvät katoavan.Saisi nämä alapään karvat siirtyä yläpäähän ja pysyä siellä.Ei nuppi palentus talvella niin herkästi.Kyllä luojanluojalla mennyt joku asia pieleen noissa karva-asioissa.

Mutta sohvis, säähän tykkäät luonnollisista naisista! Eikös karvojen ajelu oo yhtä luonnotonta ku hiusten värjäys ja meikkaus?

Taas puhuit itteäs vastaan!

Yhteistyössä