Karvat kasvaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karvis

Vieras
Onko muilla odottajilla alkaneet kasvamaan karvat runsaammin vai olenko jotenkin "epänormaali"? Minulla karvat ovat kasvaneet pituutta huomattavasti eteenkin käsivarsissa ja polvista ylöspäin. Karvat ovat vaaleita mutta melkoinen pehko alkaa käsissä olemaan:\ Ei oikeen edes enää lyhythihaisia kehtaa pitää..

Niin rv 15+3 menossa

Mulla kans karvoitus lisääntynyt ja karvan kasvu kiihtynyt. Inhottavinta on karvoituksen lisääntyminen vatsassa ja alaselässä. Ovat kyllä onneksi ihan vaaleita, mutta varsinkin selän karvoitus tuntuu todella oudolta. Mutta nyt onneks jo rv 31, joten ehkä niistä sitten pääsee eroon vähän ajan päästä :)

Te taidatte saada poikavaavin.Mulla ainakin tytöstä lakkas karvankasvu ja pojasta villiintyi...Voihan olla toisinpäinkin jollain,mutta horminihommahan tuo on....=)

Tällä myös yksi karvainen. Mukava kuulla että muitakin on. Ehdin nimittäin juuri viikonloppuna ihmetellä tätä karvoitustani.

Käsivarsien karvat ovat kasvaneet varmaan sentillä, yläreisien vaaleat karvat ovat kasvaneet pituutta, samoin yläselkään on tullut vaalea karvoitusta ja vatsassa on keskellä navan kautta kulkeva karvavana rintoihin asti ja vielä niin että navan alla yrittää kasvaa muutama oikein semmoinen tuhti tumma karva. Viikko 13 on vasta menossa, joten saa nähdä minkälainen apina minusta ehtiikään tulla ;-).

Vähän oudoltahan tämä tuntuu, mutta toisaalta minulla on kertaalleen kokemusta vastaavasta erään lääkkeen sivuvaikutuksena ja silloin lisäkarvoitus ainakin lähti lääkeen käytön lopettamisen jälkeen pois. Toivottavasti myös raskauden jälkeen...

Mulla taas karvankasvu väheni raskausaikana.. Ennen piti ajella sääret joka päivä jos mieli hametta pitää päivittäin. Raskausaikana riitti kerta viikkoon :) Samoin alapään karvoitusta ei tarvinnut kovin usein siistiä... Synnytyksen jälkeen taas kiihtynyt karvankasvu :(

Joo, mullakin alkoi karvoja tulemaan lisää. Kauhistuin huomatessani, että vatsaani kasvaa valkeaa untuvaa, joka nyt on vaan paksuuntunut. Kuulemma poikaa odotellessa niin käy. Saa nähdä kumpi tulee..rv 26+5. Nyt toivon vaan, että ne lähtee synnytyksen jälkeen pois, eikä jäis ikuiseks riesaks..

sama hemmetin homma täällä, eikä nää oo edes vaaleita..:)sääri- ja kainalokarvat on ihan villejä, samoin maha yms navan alunen..;)jopa kulmakarvoja saa olla nyppimässä joka toinen päivä..ja meille on tosiaan tulossa poika, toivottavasti tasoittuu sitten synnytksen jälkeen..

Mä sain POIKAvauvan ja karvankasvu oli tosi hiljaista koko raskausajan :)
Ei tarvinnut ajella sääriä kuin kerran viikossa tai kahdessa. kainalot viikottain. Nyt saa taas olla normaaliin tahtiin (synnytyksestä 5 kk) ajelemassa joka toinen päivä sääriä ja kainalot joka päivä!

Liitympä minäkin tähän karvakeskusteluun... Minullakin on kasvanut yksi n. sentin pituinen karva vatsaan ja siinä se. Näillä näkymin tyttöä odotellaan. Muuten en ole huomannut karvoitukseni lisääntyneen. Tosin yöllä näin unta, että jalkoihini oli kasvanut pitkät mustat karvat, aivan alapäähän asti.. ja siellähän se vasta puska oli..oikeat villahousut! Mietinkin silloin, että ei taida perinteinen "leidisheiveri" enää tehota... Mikähän tarkoitus tuollakin unella oli?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jolie:
Liitympä minäkin tähän karvakeskusteluun... Minullakin on kasvanut yksi n. sentin pituinen karva vatsaan ja siinä se. Näillä näkymin tyttöä odotellaan. Muuten en ole huomannut karvoitukseni lisääntyneen. Tosin yöllä näin unta, että jalkoihini oli kasvanut pitkät mustat karvat, aivan alapäähän asti.. ja siellähän se vasta puska oli..oikeat villahousut! Mietinkin silloin, että ei taida perinteinen "leidisheiveri" enää tehota... Mikähän tarkoitus tuollakin unella oli?? :D

Naishormoonia saa miehet joilla on prostata cansser... Minun mielestäni myös tässätapauksessa pitäisi saada...?

Pakko itsekkin vastailla tännepäin, eli mulla kans varsinkin säärikarvat aivan kauheessa kasvussa,... :-/ ei oo kivaa. Ja sitte outoa mitä oon huomannu, niin nännien ympärillä :-( tosi kiusallista ja omituista minusta.
Miten muutes, (nyt kun karvoista puhutaan :-D) niin onko teille neuvolatäti tai leku puhunu siitä alapään siistimisestä hyvissä ajoin vaikka lasketulla viikolla? Minulle lääkäri sanoi että vois olla hyvä juttu hygieenian kannalta, jos ylettyy silloin ite, taikka jos mies auttas, mutta tuntuu vähä oudolta... nyt jo maha sen verran tiellä etten ylety edes sääriin kovin. rv21+3.