karvan poisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marmakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marmakka

Jäsen
20.11.2004
228
0
16
mikä on hyvä ja kestävä tapa poistaa karvat??

ja jos se on vaha niin mikä on hyvä vaha??

ja jos mikä tahansa vaha käy niin laitatteko sen karvanpoisto vahan teko ohjeen tänne!!

mulla on tosi runsas karvan kasvu ja tumma - jos ajelen illalla on jo aamulla pistelevä ja näkyvä sänki - samoin saan näppyjä tosi herkästi mm. piksu rajaan :(

Mä olen kokeillut kaikki kotona toteutettavat karvanpoistokeinot. Oikeasti paras on se, että vaikka joka ainoa kerta, kun käy suihkussa, ajelee ylimääräiset pois höylällä, niin se vie vähiten aikaa ja karvat pysyy aikalailla poissa. Epilointi on tehokas, eikä sänki ihan heti kasva, mutta kun kasvaa, niin karvat kasvaa ihon sisään. Ja se sattuu. Ladyshaveilu on melkein kuin höyläys, mutta se taas pitää tehdä muualla kuin suihkussa ja tulee paha siivo, karvanpätkiä siellä ja täällä. Vahaus vie myös karvat ja sängen pidemmäksi aikaa pois, mutta sekin sattuu :/ Ja vahaus ja epilointi vaatii ½cm:n sängen, että se tarttuisi kunnolla ja lähtisi pois. Ja minusta puolen sentin sänki on jo PITKÄ! Onkos niitä vielä muita keinoja.... no joka tapauksessa, itselleni olen kokenut höyläilyn helpoimmaksi ja nopeimmaksi tavaksi. Ugh, olen puhunut :xmas: (leikitään, että tuo ois inkkari ;) )

juu, miäkii oon höyläilly, mut aamulla höylätty on jo alkuillasta pahan näköinen ja pistävä sänki :( ja illalla höylätty aamulla pahan näköinen ja tuntuinen :(
minäkin menisin laser poistoon jos ois varaa...
ois vaan kiva näin kesällä jos vois pitää lyhkäsii housui...

Epilaattori on ollut mun juttuni, kannattaa kuoria ja kuivaharjata ihoa suht usein, niin karvat ei kasva sisäänpäin. Ja kyllä mulla ainakin lähtee lyhyetkin karvat epilaattorilla.
Mulla on tosin niin vaaleat karvat, ettei ne lyhimmät välttämättä näy ja luulen siksi, että ne lähtevät... :D

Yhteistyössä