Karvaisia munia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Eläimellisen villejä ja karvaisia munia olen eilisillan käsitellyt. :D

Iski pääsisäiskohtaus ja omplasin pääsiäismunasarjaa: oselotti-muna, tikkeri-muna, leopardi-muna. Tai no, osa on plyyshiä, osa fleeceä, eli eivät ne NIIN karvaisia ole, mutta eläimellisiä kuitenkin.

Pitää vielä rakentaa munasarjateline.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä haluan nähdä ne karvaset munat siinä sarjassa! :D

Tiedän tasan tarkkaan, mitä haluan tehdä, mutta en ole varma, onnistuuko toteutus. Materiaali hakusessa. :D

Kuvittele: kynttelikön tapainen juttu, mutta tyylitelty kohtu ja munasarjat, joista killuu pääsiäismunia. WAu! Tyylikästä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Mä haluan nähdä ne karvaset munat siinä sarjassa! :D

Tiedän tasan tarkkaan, mitä haluan tehdä, mutta en ole varma, onnistuuko toteutus. Materiaali hakusessa. :D

Kuvittele: kynttelikön tapainen juttu, mutta tyylitelty kohtu ja munasrajat, joista killuu pääsiäismunia. WAu! Tyylikästä.

:laugh:

Mä luulin, että on kyse kiivistä :D Meillä on melkein kaikki muksut sanonu kiivejä karvamuniksi.
'Jos FinnFoamin leikkaaminen haluttuun malliin ei toimi, saisko uretaanista pursotettua?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä luulin, että on kyse kiivistä :D Meillä on melkein kaikki muksut sanonu kiivejä karvamuniksi.
'Jos FinnFoamin leikkaaminen haluttuun malliin ei toimi, saisko uretaanista pursotettua?

Voipi olla, että onnaisi pursottamalla. Mutta FinnFoamia olen jo harjoitellut työstämään. Tein Mossadille kattoplafondin fileointiveitsellä :saint:

Näin nopeesti? kuvaa sit heti!

Plafondi. :D

Mutta nyt alkaa munasarjatelinekin olla valmiina. Kuvat puuttuvat ja munia on vähän, ripustimiakaan en löytänyt tarpeeksi ja osat ovat erillään. :laugh: :laugh:

Etsin puhelimen ajurin, niin voin postata, kun siirrän kuvat.

Yhteistyössä