Ostin vauvanvaatteita huudosta ja ne oli täynnä koiran tai jokun muun eläimen karvaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja otaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23746931]no eikö ne karvat lähe pesussa? Ite pesen aina vaatteet jotka oon ostanu esim kirppikseltä vaikka ne onki pesty ennen myyntiin laittoa. En itsekkään tajuais ilmotukseen laittaa että taloudessa eläimiä...[/QUOTE]

Voi ollaettälähtee, voi olla että ei. Mielummin laitan ne tässä tapauksessa pois tai eteen päin karvailmoituksen kera.

Alkuperäinen kirjoittaja otaa päähän;23746933:
Tai ihmisten pitäisi oppia pitämään parempaa huolta elukoistaan :)
Minkä minä sille voin, jos toinen päättää heittää pakettiin just sen riepukasan, johon marsu oli tehnyt pesänsä.

hitto että tuollaiset ärsyttää, negaa kehiin ja kaupan purku! En pidä että karvoja on vaatteissa ja varsinkin ymmärrän jos teillä vielä allergiaa. Kyllä se myyjä on vastuussa siitä, että kuvailee kohdetta mahd. hyvin. Eli nuo karvat olisi pitänyt kyllä mainita, ja jos niitä on tosiaan niin paljon kun kuvailet niin hyi että!:/

hitto että tuollaiset ärsyttää, negaa kehiin ja kaupan purku! En pidä että karvoja on vaatteissa ja varsinkin ymmärrän jos teillä vielä allergiaa. Kyllä se myyjä on vastuussa siitä, että kuvailee kohdetta mahd. hyvin. Eli nuo karvat olisi pitänyt kyllä mainita, ja jos niitä on tosiaan niin paljon kun kuvailet niin hyi että!:/

Itse olen kyllä kanssa amaaamieltä että tuossamäärin kuin karvaa vaatteissa on niin se olisi pitänyt mainita. Jos puhutaan uudenveroisista vaatteista niin ne ei ole karvaisia.

No jo on uusavuttomuutta, jos koirankarvaiset vaatteet heittää roskiin.. :p Tulis varmaan kallis tikki tulla meille, jos joutuu heittään housunsa ja paitansa aina sen jälkeen roskiin.. :D Ne karvat saa helposti pois vaatteista vaikka ihan karvanpoistajalla.

No jo on uusavuttomuutta, jos koirankarvaiset vaatteet heittää roskiin.. :p Tulis varmaan kallis tikki tulla meille, jos joutuu heittään housunsa ja paitansa aina sen jälkeen roskiin.. :D Ne karvat saa helposti pois vaatteista vaikka ihan karvanpoistajalla.

Sinullekkin tiedoksi,että en olemissään vaiheessa puhunut,että olen heittänyt tai heittämässä vaatteista roskiin. Mistä kumaa tämä käsitys tuli?

Jos vaatteissa ei olisi ollut karvoja, et olisi tiennyt että vaatteet on eläinperheestä. Tällöin et olisi älynnyt heittää niitä pois ja teille olisi tullut pahoja oireita. Eli eikö se nyt tässä kohtaa ole hyvä, että niitä karvoja oli?

Ja sitten semmoinen pointti pohdittavaksi, että ne ihmiset joilla ei ole allergiaa, eivät välttämättä tule edes ajatelleeksi sitä, että eläimistä tulisi olla erikseen maininta. Mä itse myin kirppiksellä yhdistelmiäni ja sattumalta tuttu oli ne siellä nähnyt. Hän oli pohtinut onkohan kyseessä meidän menopelit, mutta päätteli ettei ole, koska niiden esittelylapussa ei ollut mainintaa, että meillä on koiria. Siis mitähäh...eipä ollut tosiaan tullut mieleeni siitä erikseen mainita.

Eli ei se välttämättä ole mitään kusetusta tms.

Pahasti allergisena totean vaan, että meillä karvojen peitossa olevat vaatteet olisi lentäneet samantien roskiin. Testattu on että 2 pesunkaan jälkeen eivät olleet karvat lähteneet ja oireita tuli edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja otaa päähän;23747231:
Sinullekkin tiedoksi,että en olemissään vaiheessa puhunut,että olen heittänyt tai heittämässä vaatteista roskiin. Mistä kumaa tämä käsitys tuli?

Alkuperäinen kirjoittaja otaa päähän;23746582:
Olin kyllä pettynyt, että ei oltu kerrottu kyseistä asiaa ja meillä vielä allergiaa perheessä joten jouduin heittämään vaatteet heti pois. E

ehkäpä tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja otaa päähän;23747231:

Et sanonutkaan, mutta "pitääkö joku tosiaan tuollaisia lapsellaan jne.." -asenteestasi voisi olettaa, että roskiin olet heittämässä. Tai ainakin sinun niin kuuluisi tehdä! Ei sinne UFF:iinkaan saa tunkea sellaista mitä ei itse käyttäisi. Tosi loukkaavaa antaa hyväntekeväisyyteen "pitääkö joku tosiaan" -vaatetta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja tästä?;23747330:
ehkäpä tästä?

Vaatteiden heittäminen pois ei ole sama asia kuin olisi roskiin vienyt. Heitin ne pois sisältä ( asuintiloista) koska en niitä siellä voi pitää. Kerroin sen kyllä jo aikaisemmin.

[QUOTE="vieras";23747364]Et sanonutkaan, mutta "pitääkö joku tosiaan tuollaisia lapsellaan jne.." -asenteestasi voisi olettaa, että roskiin olet heittämässä. Tai ainakin sinun niin kuuluisi tehdä! Ei sinne UFF:iinkaan saa tunkea sellaista mitä ei itse käyttäisi. Tosi loukkaavaa antaa hyväntekeväisyyteen "pitääkö joku tosiaan" -vaatetta. :([/QUOTE]

Tottahan toki sinne saa sellaista laittaa mitä ei itse käyttäisi, eihän sinne muuten koskaan mitään menisi. Ja kyllä mä niistä ne karvat poistan ennen kuin sinne laitan. Ajattelin kyllä viedä tuonne lähetyskirppikselle ja kysyä,että ottaako vastaan sellaisia vaatteita.

[QUOTE="vieras";23747289]Pahasti allergisena totean vaan, että meillä karvojen peitossa olevat vaatteet olisi lentäneet samantien roskiin. Testattu on että 2 pesunkaan jälkeen eivät olleet karvat lähteneet ja oireita tuli edelleen.[/QUOTE]

Kaupasta saa eurolla kahdella karvanpoistajan, jolla saa karvat pois ihan vain vetäisemällä. Kun näkyvä karva on poissa laita pesuun. Ihan näppärä peli mm. miesten juhla-asujen puhdistaminen karvoista.

Yhteistyössä