Kartoitetaas miehen ikää..

  • Viestiketjun aloittaja CatMam5
  • Ensimmäinen viesti
CatMam5
olisin kiinnostunut kuulemaan minkä ikäinen miehesi on ollut kun viimeinen muksunne saanu alkunsa?Ja onko tulossa/toiveissa lisää...
Mun mies oli 43 kun juniorimme sai alkunsa ja nyt kohta 45 täyttämässä ja ilmeisesti tykkää jo että alkaa oleen liina vanha vauvan isäksi,vaikka onkin sillee nuorekas hyväkuntoinen mies.Ja mä tietty haluisin sen yhden vielä.. :ashamed:
 
Tiitsukka
Tytön syntyessä oli ja on edelleen 46 v. Hänellä on edellisestä liitosta olemassa ennestään 3 lasta: 2 x 14 v. ja 12 v. Kun aloin puhua vuosi sitten yhteisestä perheenlisäyksestä, hän tuli kysyneeksi jo etukäteen montako lasta olin ajatellut. Ja kahtahan minä olin ajatellut, jos niitä yleensä suodaan ja katsotaan nyt missä vaiheessa kakkosta laitetaan alulle, jos laitetaan. Ei ainakaan ennen ensi kesää, mutta kovin pitkälle en myöskään halua jättää aloitusta, koska voipi hyvinkin olla että yrittämiseen meneekin kauemmin kuin mitä tätä ykköstä tehdessä, joka sai alkunsa heti. =) Eikä ole valitellut ainakaan ääneen, että olisi ollut raskasta. Ja nuorekas mieshän tuo muutenkin on.
 
Esikoisen syntyessä 32 ja kuopuksen 34. Taitaa olla meidän perhe jo koossa, vaikka välillä kolmosen yrityskin kukkuu mielessä. Mutta eipä taideta enää jaksaa tätä ainaista univelkaa eli valvottuja öitä... :/ Ja onhan niitä muitakin syitä. Mutta kahdesta kullanmurusta ikionnellisia :heart:
 
Hmmm. Mun miehen isa oli 44-vuotias mieheni syntyessa ja hyvin jaksoi touhuta (kuulemma) lastensa kanssa lasten ollessa pienia. MUTTA nyt alkaa olla vahan liian vanha (siis ei jaksa oikein enaa) pienten lasten isoisaksi, vaikka hyvassa kunnossa viela onkin.
 
Mun mies oli 43 kun tuo tyttönen syntyi, mutta täytti heti seuraavassa kuussa 44, ollen nyt 45. =) Vähän on ikä jo alkanut näkyä ja painaakin, harmaata tukassa jne, mutta mielestäni on edelleen nuorekas. =) Onhan tämä hänelle jo viides lapsi, esikoinen kirjoittaa parhaillaan ylioppilaaksi.
 
Äitsy-70
Isäntä oli 24 kun kuopus sai alkunsa, nyt 31 v. Enempää ei ole tilauksessa. Yritetään nyt näille kahdelle ipanalle antaa kaikki se mistä itse jäätiin tahoillamme paitsi!!
 

Yhteistyössä