Karstaa lapsen päänahassa

Jostain kuulin, että se johtuisi maidon juomisesta...? Mun lapselle sitä tulee aina kai lisää, kun ei se lähde pois. En ole kyllä koskaan antanut öljyn muhia niin kauan että olisin harjannut kaikkea pois, mutta olen aika varma, että sitä on tullut kuitenkin ajan kanssa lisää. Pitäisikö sen hävitä itekseen johonkin ikään mennessä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 00:35 Nikki kirjoitti:
Jostain kuulin, että se johtuisi maidon juomisesta...? Mun lapselle sitä tulee aina kai lisää, kun ei se lähde pois. En ole kyllä koskaan antanut öljyn muhia niin kauan että olisin harjannut kaikkea pois, mutta olen aika varma, että sitä on tullut kuitenkin ajan kanssa lisää. Pitäisikö sen hävitä itekseen johonkin ikään mennessä?
ei se varmaan maidosta tule. Kolmesta lapsestani yhdellä on ollut enemmältä karstaa ja niin isona vielä että itsekin sanoi "on vauvanroskaa tukassa, otatko äiti pois". Mutta tämä ei ole ollut mikään maitovasikka päinvastoin kuin kakkonen jolla ei karstaa taas ole ollut, mutta erilainen hiuslaatukin. Liekö sillä tekemistä tai sitten ihan vaan ihon kuivuus/rasvaisuusasteella yms!
aikanaan menee, meni tuolla vanhimmallakin vaikka aikansa vei ja aina rapsuttelin sitä perusvoiteiden kanssa pois.
 

Yhteistyössä