Ä
"äityli"
Vieras
Tää on ihan naurettavaa pohdintaa nyt mutta kysympä nyt kuitenkin teijänkin mielipiteitä. Eli meillä olis haaveissa kolmas lapsi ja kaikki olis muuten "valmista" kolmannelle lapselle. Meillä on kyllä pienet lapset toinen kohta 3v ja toinen 1,5v kotihoidossa molemmat. Nyt siis en kaipaa kommentteja tuohon et liian pienellä ikäerolla ym vaikka monet varmasti niin ajattelee ja se on tietenkin hyvä pointti ja yks asia mitä ollaan kauan mietitty. Vaan kaipaisin siihen mielipiteitä, et kärsiikö vanhin lapsi tästä jos se kolmas sattuis tulemaan. Eli kotihoidossa pitäisin tietenkin kaikki lapset (kotona muutenkin olisin siihen et tää mahdollinen kolmas lapsi olis sen 3v) tästä päästäänkin siihen mitä oon miettiny, et kärsiikö vanhemmat lapset, erityisesti esikoinen, siitä et olis todennäkösesti kotihoidossa sit eskari-ikään asti? meillä on tällä hetkellä "harrastuksena" perhetupa 3x viikossa missä on siis ihan vauvasta varmaan siihen 5-6v asti ja sit kun se 3v tulee täyteen niin menee seurakunnan kerhoon (ei saanu mennä ennen sitä 3v synttäriä kun kysyin)
Eli siis se mun pointti oli et kärsiikö esikoinen jotenkin jos ei joudu päiväkotiin ollenkaan vaan käy kerhoissa ja sit eskariin, onko se sit ihan eri tasolla esim. sosiaalisten taitojen suhteen kun päiväkodissa olleet?
Tää on tällä hetkellä se syy miks ei olla kolmatta vielä uskallettu alkaa yrittämään kun mietin et kärsiikö esikoisen tulevaisuus sit jotenkin siitä jos ei mee eskariin. Hoitoon en siis veis edes väliaikasesti, koska se nyt olis mun mielestä sit sama kun olla se 3x/vko kerhossa.
Eli siis se mun pointti oli et kärsiikö esikoinen jotenkin jos ei joudu päiväkotiin ollenkaan vaan käy kerhoissa ja sit eskariin, onko se sit ihan eri tasolla esim. sosiaalisten taitojen suhteen kun päiväkodissa olleet?
Tää on tällä hetkellä se syy miks ei olla kolmatta vielä uskallettu alkaa yrittämään kun mietin et kärsiikö esikoisen tulevaisuus sit jotenkin siitä jos ei mee eskariin. Hoitoon en siis veis edes väliaikasesti, koska se nyt olis mun mielestä sit sama kun olla se 3x/vko kerhossa.