Mulla se satavarmast on täyteen imenyt PUNKKI! :x :x :x
Rusahti kun rypäle ja veret yms ukkovarpaassa ja lattiassa.
Rusahti kun rypäle ja veret yms ukkovarpaassa ja lattiassa.
Mäkin oon kuulemma joskus taaperona tallonut kyytä. Mutta en muista ite, niin ei lasketa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kyy..
Ai saakuta.Alkuperäinen kirjoittaja bhr:puolen litran tuoppi.humalssa lähdin tupakalle ja kävelin suoraan tuopin päälle,se rusahti paskaksi ja isu siru opposi lihaan, 7 cm haava jalan pohjassa ei tunnu hyvältä! paranihan se kun aikaa kulu mutta vieläkin arpi muistuttaa itsestään,varsinkin korollisissa kengissä
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ihmisen suolet. Samaset suolet tungin takas sinne minne ne kuuluki.
No koiranpaskaan on tullut koiranomistajana talsittua myös paljain jaloin senverran usein ettei se enää hetkauta suuntaan tai toiseenAlkuperäinen kirjoittaja hyi hyi:Se on Koiran p#### ei tarvitse perustella...
Sammakko on kylla tosi inhottava jalan alla; turskahtaa, rusahtaa ja on limainen ja kylma :x Mansikkamaalla niita oli paljonAlkuperäinen kirjoittaja päätön:vaikee valita. iso sammakko tai kyy..
missä ja kenen ja miksi?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ihmisen suolet. Samaset suolet tungin takas sinne minne ne kuuluki.
Jossain, kaverin jota puukotettiin, joskus ja siksi. Ja mie olin ainoa joka toimi. Se mies on sen jälkeen ollu juomatta, 8 lapsen isä nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja d:missä ja kenen ja miksi?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ihmisen suolet. Samaset suolet tungin takas sinne minne ne kuuluki.
Fiksu mies. Moni ei opi mistään eikä millään. Aika paljon se tuollekin juokaleelle vaati.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Jossain, kaverin jota puukotettiin, joskus ja siksi. Ja mie olin ainoa joka toimi. Se mies on sen jälkeen ollu juomatta, 8 lapsen isä nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja d:missä ja kenen ja miksi?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ihmisen suolet. Samaset suolet tungin takas sinne minne ne kuuluki.
Noh, se oppi siitä kerrasta. Tarpeeksi traumaattinen asia oli. Tiän niitäki jotka on käyny kuoleman rajoilla monet kerrat mut aina ne jaksaa uhota ja toimia niin ettei tarvi kauaa täällä hillua.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Fiksu mies. Moni ei opi mistään eikä millään. Aika paljon se tuollekin juokaleelle vaati.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Jossain, kaverin jota puukotettiin, joskus ja siksi. Ja mie olin ainoa joka toimi. Se mies on sen jälkeen ollu juomatta, 8 lapsen isä nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja d:missä ja kenen ja miksi?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ihmisen suolet. Samaset suolet tungin takas sinne minne ne kuuluki.