Karsein asia, minkä päälle olet paljain jaloin astunut?

bhr
puolen litran tuoppi.humalssa lähdin tupakalle ja kävelin suoraan tuopin päälle,se rusahti paskaksi ja isu siru opposi lihaan, 7 cm haava jalan pohjassa ei tunnu hyvältä! paranihan se kun aikaa kulu mutta vieläkin arpi muistuttaa itsestään,varsinkin korollisissa kengissä

Alkuperäinen kirjoittaja bhr:
puolen litran tuoppi.humalssa lähdin tupakalle ja kävelin suoraan tuopin päälle,se rusahti paskaksi ja isu siru opposi lihaan, 7 cm haava jalan pohjassa ei tunnu hyvältä! paranihan se kun aikaa kulu mutta vieläkin arpi muistuttaa itsestään,varsinkin korollisissa kengissä
Ai saakuta.

Oon mäkin astun pitkään naulaan, joka törrötti lattian aukausun yhteydestä jostain lattiakoolingista, mut henkisesti se ei tehnyt näin pahaa.

Tietty kesti pidempään ruumillisesti. :xmas:

äiti 44v
Siili ja paljain jaloin. Onneksi ehdin havaita niin ajoissa kun piikit tunsin ettei siiliraukalle ehtinyt vielä käydä kuinkaan eikä itsellenikään tullut piikkejä jalkoihin.

vieras
Tuntemani perhe on sellainen, miten sen nyt sanoisi, välitön :xmas:

Asuu metsässä vanhassa röttelössä ja elelevät omalla tavallaan.
Perheen mies on kova ottamaan viinaa. Istuksi sitten erään kerran mökin ulkorappusilla ja poltteli tupakkia, räki samalla sillätavalla kirnuamalla semmoisia keltaisiä klönttejä eteensä, niitä oli nurkikolla ja ympäri pihaa jokapuolella, missä mies nyt kulkikin.

Olin autuaasti unohtanut sen kun tuli rannasta uimasta ja kävelin paljain jaloin rannasta pois ja pirttiinsä sisälle...Semmosta saatanan keltaista liisteristä limaa tirsus varpaan välistä :x :x :x

äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Ihmisen suolet. Samaset suolet tungin takas sinne minne ne kuuluki. :whistle:
missä ja kenen ja miksi?
Jossain, kaverin jota puukotettiin, joskus ja siksi. Ja mie olin ainoa joka toimi. Se mies on sen jälkeen ollu juomatta, 8 lapsen isä nykyään.
Fiksu mies. Moni ei opi mistään eikä millään. Aika paljon se tuollekin juokaleelle vaati.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Ihmisen suolet. Samaset suolet tungin takas sinne minne ne kuuluki. :whistle:
missä ja kenen ja miksi?
Jossain, kaverin jota puukotettiin, joskus ja siksi. Ja mie olin ainoa joka toimi. Se mies on sen jälkeen ollu juomatta, 8 lapsen isä nykyään.
Fiksu mies. Moni ei opi mistään eikä millään. Aika paljon se tuollekin juokaleelle vaati.
Noh, se oppi siitä kerrasta. Tarpeeksi traumaattinen asia oli. Tiän niitäki jotka on käyny kuoleman rajoilla monet kerrat mut aina ne jaksaa uhota ja toimia niin ettei tarvi kauaa täällä hillua.

Yhteistyössä