Karppivauvan päivän ruuat

  • Viestiketjun aloittaja karppi on
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja karppi on:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tietenkin vanhemmat määräävät vauvojensa ruoat ,tiedät kyllä mitä ajoin takaa.Sinä päätät nyt lapsesi puolesta ettei hän tule koskaan ilmeisesti saamaan esim.mitään viljatuotteita.Et anna hänelle mahdollisuutta päättää tulevaisuudessa itse mitä ruokavaliota noudattaa...vai oletko sinä syönyt vauvasta asti karpisti?
Mistä tuollaisen johtopäätöksen vedit? Eihän tuollainen päätös olisi edes käytännössä mahdollista.
Ok,olisit laittanut sitten otsikoksi karppaavan äidin vauvan ruokavalio tms.tuosta viestistäs saa sellaisen kuvan kyllä että haluat vauvasikin syöttää karpisti,äh mä lähen nyt nukkumaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja karppi on:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ootko neuvolassa puhunu tästä?mielenkiinnosta halusin vaan tietää mitä ovat sanoneet jos nyt ovat jotain sanoneet tuohon ruokavalioon.
Ei ole tullut otettua puheeksi, kun ei ole jaksanut alkaa väittelemään. Olen vaan tyytynyt nyökyttelemään ruokaohjeille.
varmaan älähtäisivät..tuntuu vaan hassulle tuo vauavn karppaus,mutta kukin tyylillään =)
 
hyh
Hyi hitto. Toivottavasti on provo. Tuli oikein kuvottava olo että tuolla jossain on vauva jota äiti pahoinpitelee viljattomalla ruokavaliolla.

Sitten ihmettelee kun lapsi saa kelian ja sairastuu, saadessaan koulussa leipää ensi kerran.
Ei tää voi olla totta!!!!!!!!!!!
 
Hauskoja nää ihmisten kommentit :D Minäkin täällä jo kovasti mietin meidän pikkuisen tulevaa ruokavaliota, vielä ei kyllä edes maistella kiinteitä. Mutta sitten kun aika on niin ainakaan perunaa en tule lapselle syöttämään. Julmahan minä olisin jos itse söisin terveellisesti ja vauvalleni syöttäisin moskaa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dragonfruit:
Hauskoja nää ihmisten kommentit :D Minäkin täällä jo kovasti mietin meidän pikkuisen tulevaa ruokavaliota, vielä ei kyllä edes maistella kiinteitä. Mutta sitten kun aika on niin ainakaan perunaa en tule lapselle syöttämään. Julmahan minä olisin jos itse söisin terveellisesti ja vauvalleni syöttäisin moskaa :)
kuule vauvalle se peruna on terveellistä!
 
karppi on
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ok,olisit laittanut sitten otsikoksi karppaavan äidin vauvan ruokavalio tms.tuosta viestistäs saa sellaisen kuvan kyllä että haluat vauvasikin syöttää karpisti,äh mä lähen nyt nukkumaan:)
Siis tuo on vauvan todellinen ruokavalio tältä päivää, ja karppihan tuo on. Sitä en vain voi päättää,
ettei hän tule koskaan[/b] ilmeisesti saamaan esim.mitään viljatuotteita.Et anna hänelle mahdollisuutta päättää tulevaisuudessa itse mitä ruokavaliota noudattaa...
Miten minä voisin päättää, mitä nykyinen vauva syö tulevaisuudessa aikuisena?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja dragonfruit:
Hauskoja nää ihmisten kommentit :D Minäkin täällä jo kovasti mietin meidän pikkuisen tulevaa ruokavaliota, vielä ei kyllä edes maistella kiinteitä. Mutta sitten kun aika on niin ainakaan perunaa en tule lapselle syöttämään. Julmahan minä olisin jos itse söisin terveellisesti ja vauvalleni syöttäisin moskaa :)
kuule vauvalle se peruna on terveellistä! [/quote

En ole mikään karppi enkä siitä mitään tiedä mut ite en ainakaan alota kiinteitä tulevalle vauvalle millään perunalla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja dragonfruit:
Hauskoja nää ihmisten kommentit :D Minäkin täällä jo kovasti mietin meidän pikkuisen tulevaa ruokavaliota, vielä ei kyllä edes maistella kiinteitä. Mutta sitten kun aika on niin ainakaan perunaa en tule lapselle syöttämään. Julmahan minä olisin jos itse söisin terveellisesti ja vauvalleni syöttäisin moskaa :)
kuule vauvalle se peruna on terveellistä!
peruna terveellistä? kerro mitä terveelistä siinä on?

mä välttelen perunan syöttämistä alkaa ummettaan,mielummin porkkanaa ja parsakaalia,kukkakaalia tilalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja dragonfruit:
Hauskoja nää ihmisten kommentit :D Minäkin täällä jo kovasti mietin meidän pikkuisen tulevaa ruokavaliota, vielä ei kyllä edes maistella kiinteitä. Mutta sitten kun aika on niin ainakaan perunaa en tule lapselle syöttämään. Julmahan minä olisin jos itse söisin terveellisesti ja vauvalleni syöttäisin moskaa :)
kuule vauvalle se peruna on terveellistä!
Perunassa ei ole mitään sellaista mitä vauva ei voisi saada mistään muualta :)
 
karppi on
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
no mua enemmän kauhistutti siankylkiviipale ja chili tuossa ruokavaliossa,kuinkahan pieni on kyseessä?
syöväthän hyväkarpitkin puuroo.........
Mikä niissä kauhistutti? Ikää on sen verran, että hapanmaitotuotteita saadaan mussutella.

Hyväkarpeiltakaan ei varmasti löydy kahta puuroateriaa päivässä.
 
ei voi muuta sanoa
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
peruna terveellistä? kerro mitä terveelistä siinä on?

mä välttelen perunan syöttämistä alkaa ummettaan,mielummin porkkanaa ja parsakaalia,kukkakaalia tilalle

Vauhko akka olet. Opeta nyt samalla muksus laittamaan pää pönttöön ruokailun jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja karppi on:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
no mua enemmän kauhistutti siankylkiviipale ja chili tuossa ruokavaliossa,kuinkahan pieni on kyseessä?
syöväthän hyväkarpitkin puuroo.........
Mikä niissä kauhistutti? Ikää on sen verran, että hapanmaitotuotteita saadaan mussutella.

Hyväkarpeiltakaan ei varmasti löydy kahta puuroateriaa päivässä.
onko pakko antaa 2 puuroa, varmaan olisi ihan hyväksi antaa edes aamupuuro.
mun syö ainoastaan aamupuuron iltasin ei edes suostu syömään puuroa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi muuta sanoa:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
peruna terveellistä? kerro mitä terveelistä siinä on?

mä välttelen perunan syöttämistä alkaa ummettaan,mielummin porkkanaa ja parsakaalia,kukkakaalia tilalle

Vauhko akka olet. Opeta nyt samalla muksus laittamaan pää pönttöön ruokailun jälkeen.
milläs tapaa olen vauhko :eek:

miksi opettaisin? |O :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi muuta sanoa:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
peruna terveellistä? kerro mitä terveelistä siinä on?

mä välttelen perunan syöttämistä alkaa ummettaan,mielummin porkkanaa ja parsakaalia,kukkakaalia tilalle

Vauhko akka olet. Opeta nyt samalla muksus laittamaan pää pönttöön ruokailun jälkeen.
milläs tapaa olen vauhko :eek:

miksi opettaisin? |O :headwall:
sulla neiti hulina vastaukset vähän ristiriitaisia!
 

Yhteistyössä