M
"mimmu"
Vieras
Tilanne se, että pudotettavaa on paljon, n. 30 kg. Olen saanut hyvän vireen päälle laihdutuksessa ja olen koittanut itse karpata: syön skyrejä, profeel -rahkoja, eri lihoja (maustamattomia), kananmunaa, tonnikalaa, raejuustoa, brie -juustoa, Aurajuustoa ja Fetaa. Lisäksi syön melko paljon salaattia (jossa tomaattia, kurkkua ja paprikaa) ja joskus omenaa. Kaikki leivät, jauhot, perunat yms olen jättänyt, samoin herkut. Mutta aamulla kävin vaa'alla ja vain 2 kg tippunut 2 viikon aikana!!
Luin nyt sitten jostain karppausinfosta alakarppauksesta jne, mutta mitä siinä saa syödä? Kaikkia neuvoja saa antaa, haluan nyt oikeesti tästä läskistä eroon! Ja mitä nopeammin, sen parempi tietty
liikuntaa pitäisi tietysti lisätä, mutta vaikka olo on parantunut huikeasti tämän 2 viikon aikana, niin silti tuntuu että liikkua en jaksa ja yöuniakin nukkuisin mieluusti 9 h.
Luin nyt sitten jostain karppausinfosta alakarppauksesta jne, mutta mitä siinä saa syödä? Kaikkia neuvoja saa antaa, haluan nyt oikeesti tästä läskistä eroon! Ja mitä nopeammin, sen parempi tietty