karppaus ei toimi kaverilla :D

• Viestiketjun aloittaja "hih"
  • Ensimmäinen viesti
"hih"
Kaverini valitti kuinka häneen ei karppaus vaan toimi. Että sellaisiakin ihmisiä on.
Käytiin eilen yhdessä kaupassa, hän osti (asuu yksin) ison pötkön grillikylkeä, 6 pakettia pekonia, pari nutri-jotai ateriankorvikejuomaa, pussin irtareita, kinuskijätskin pashaa... Että sillee :D

"hops"
:D

Ihmekös, ettei toimi :D

Mun kaverini paasasi mulle kerran kasvissyönnistä, oli kuulema täysin kasvisravinnolla eläjä ja piti palopuheen ympäristövaikutuksista ja eläinten oikeuksista. Oli ihan pakko huomauttaa, että neiti söi samalla kinkkusämpylää ihan ilman mitään vaikeuksia...

"vieras"
No joo, ei kyl kuulosta oikein toimivalta noi ateriakorvikkeet, irtokarkit saati jäätelöt.. varsinkaan jos ne yhdistää pekoniin ja grillikylkiin.. mahtavat kalorit.

"hih"
En kehdannut kysyä. Ja luuleeko että laihdutusjuoma laihduttaa... :D Ei kyllä ennen "karppausta" mitään pekonia ostellut eli karppaus vissiin jatkuu. Mutta olisi varmaan parempi kyllä jättää sitten ne pekonit ja grillikyljet veke jos mättää vielä hiilariherkkujakin päälle. Sama tyyppi imi litratokulla tuoremehuja ja tyrkytti mullekkin että ota ota, ei ole sokeria. Ei tajua että tasan yhtä paskaa kamaa ilman happoja vaan...

"hih"
Voi kun olisikin provo mutta ei ole! Totisinta totta ja kitinää tyypin läskeistä oon kuunnellut viimeset 20 vuotta. Itse karistin ylimääräiset kilot 15 vuotta sitten. Tällä aina menossa joku kitukuuri ja jos laihtuu niin kerää parin viikon lomamatkalla kaiken takasin. Reissussa keskittyy all inclusive pöytien tarjontaan ja joka välissä pitää ainakin kaffit ja viinerit saada, ollaanhan lomalla. ilo tai suru, aina pitää syödä.

"hih"
Sen lisäksi olisi halunnut ennen kauppareissua kauppakeskuksen pihvipaikkaan. En suostunut. Sitten ehdotti vielä Raxia :D Ei siis ollut etukäteen puhetta mistään muusta kun kaupassa käynnistä.

"hih"
Kyllä luulisi tietävän mitä karppaus on tai ottavan selvää. Kerroin kun halusi alottaa niin aika paljon faktoja, lisäksi hänen työpaikallaan moni oli laihtunut karppaamalla joten luulisi sieltäkin vinkkiä satelevan. Ja lisää tietoa saa netistä. Mutta ihan turha tulla enää mulle vikisemään ettei karppaus toimi jos pitää ahtaa tollasta paskaa sisäänsä.

[QUOTE="hih";25823984]En kehdannut kysyä. Ja luuleeko että laihdutusjuoma laihduttaa... :D Ei kyllä ennen "karppausta" mitään pekonia ostellut eli karppaus vissiin jatkuu. Mutta olisi varmaan parempi kyllä jättää sitten ne pekonit ja grillikyljet veke jos mättää vielä hiilariherkkujakin päälle. Sama tyyppi imi litratokulla tuoremehuja ja tyrkytti mullekkin että ota ota, ei ole sokeria. Ei tajua että tasan yhtä paskaa kamaa ilman happoja vaan...[/QUOTE]

Tunnen myös erään, joka alotti laihdutuskuurin. Hän söi siis aivan normaalisti, aika isoja annoksia itse ruokaa ja sitten vetäs samanverran salaattia päälle. Iltapalaks saatto mennä muutama makkaraleipä ja päälle viel muutama hedelmä. Hän ei oikein ymmärtänyt, että ei se salaatti ja hedelmät laihduta.. Yleensä siis söi kaiken muun, paitsi noi hedelmät ja salaatit.

"hih"
Mulla yks tuttu sanoi että ei ole syönyt mitään koko päivänä vaikka oli siis syönyt mm. pari voileipää juuri aikaisemmin. Eikä hänkään laihtunut vaikkei välillä syönyt moneen päivään. Syöminen tarkoitti siis ilmeisesti lämmintä ruokaa, muuta ei lasketa :)

Yhteistyössä