karppaus (älä avaa jos ärsyttää :) )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmyrkäisenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmyrkäisenä

Vieras
Onko 500g maitkorahkaa + plus paridesiä kermaa liikaa karpaajan ruokavalioon niinkun maitotuotteita ajatellen päivän aikana. Mä syön aamulla 250g plus sit kermaa ja mustikoita ja saman satksin otan välipalaksi? sitten esim lounaaksi tänään söin kesäkurpitsalaatikkoa eli kesäkurpitsaa, jauhenlihaa, ranskankermaa, juustoa kananamunia, illaksi varmaan jotain lihajuttua

[QUOTE="hmm";22571988]Eiköhän oo liikaa kaloreita.. jos ihan täys kermaa syöt noin paljon päivässä ja oikein rasvasia juustoja yms. niin niistähän ne kalorit tulee..[/QUOTE]

No eikös se juur ole karppauksen idea, että syödään paaaaaljon sitä rasvaa, vai?

[QUOTE="hmm";22571988]Eiköhän oo liikaa kaloreita.. jos ihan täys kermaa syöt noin paljon päivässä ja oikein rasvasia juustoja yms. niin niistähän ne kalorit tulee..[/QUOTE]

:D ei karpatessa kaloreista välitetä tuon taivaallista.

Liikaa hiilareita? Liikaa rasvaa?

Täytyy tarkemmin rueta tsekkailee syömisiään...ensin söin liian vähän rasvaa joskoos sitä nyt on liikaakin.. En kyllä syö juustoja kauheasti tuohon ruokaan nyt laitoin kun ohjeessa oli. joskus otan siivu tai pari muuten. Metukkaa tekisi aina mieli mut oon koittanut muutamassa viipaleessa pysyä:D taitaa olla nälkäinen ilta edessä kun en tiedä úskaltaako sitä enää syödä mitään :D :D

Kyllä mun tietääkseni rasvankin määrän olisi hyvä pysyä jonkun rajan sisäpuolella? Mikään pro en kylläkään ole. Mutta näin muistan jostain sivustolta lukeneeni.

Jep, riippuu ihmisestä. Joilleki toimii pelkkä hiilareitten rajoitus (ja kohtuullisesti proteiinia) oli päivättäinen kalorimäärä kuinka paljon tahansa, joittenki pitää rajoittaa hieman rasvastakin (eli ei laihdu jos liikaa kaloreita).

fineli.fi. Laita sinne ruokakoriin kaikki mitä päivässä syöt, näet paljonko tulee hiilareita, proteiinia, rasvaa ja energiaa päivässä. Maitotuotteissa on paljon hiilareita ja syöt kyllää aika tavalla niitä. Mutta siis riippuu tosiaankin siitä millainen karppaaja olet. Itse aloitin alle 20g hiilareita päivässä, näin 2 viikkoa, sitten joka viikko 5g nosto, niin kauan että painon lasku pysähtyy. Jos pysähtyy liian aikaisin eli vielä tarvii laihduttaa niin sitten vaan paluu siihen gramma määrään jossa paino putosi.

Yhteistyössä