Karppauksesta pari kyssäriä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vvv"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vvv"

Vieras
Laskeeko karppaaja kaloreita ollenkaan?

Käyttääkö karppaaja kevyttuotteita?

Paljonko karppaaja saa syödä hiilareita per vrk?

Milloin karppauksen tulokset alkavat näkymään?

tietoja kyselee 24v, mitat 164cm, 54kg. Mitat miellyttää mutta rasva% 32! Olen siis laihaläski!

Jos tavoittelet ketoosia niin hiilarit <20g/vrk, kaloreita ei tarvitse laskea lainkaan. Tulokset riippuu karppaajasta... Eli vatsan pömpötys katoaa aika nopeasti mutta jos sussa ei ole mitään laihtumista niin .... missä pitäisi näkyä..?

mulla on vatsa turvoksissa, varsinkin pallean kohdalta. oon miettiny et ne on hiilarit mitkä turvottaa. Mulla on selvästi erottuva ylävatsa ja alavatsa.... näyttää kuin vetäisin aina vatsaa sisään vaikka en vedä. tulee navan kohdalle kuoppa, ja ala ja varsinkin ylävatsa pömpöttää!

[QUOTE="vvv";28562995]mulla on vatsa turvoksissa, varsinkin pallean kohdalta. oon miettiny et ne on hiilarit mitkä turvottaa. Mulla on selvästi erottuva ylävatsa ja alavatsa.... näyttää kuin vetäisin aina vatsaa sisään vaikka en vedä. tulee navan kohdalle kuoppa, ja ala ja varsinkin ylävatsa pömpöttää![/QUOTE]

Np vatsan pömppä kyllä katoaa.. tai pitäisi kadota. Toisaalta myös liikunta ja jumppa tekevät ihmeitä vartalon muodolle. kannattaa panostaa vatsa- ja selkälihaksiin.. ;)

Alat kuntoilla ja tehdä kunnon lihaskuntotreeniä, niin kiinteydyt.
Itse semi-karppaan, mutta syön ruisleipää enkä laske hiilareita. Kaloreita en laske enkä todellakaan käytä kevyttuotteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28563239:
Alat kuntoilla ja tehdä kunnon lihaskuntotreeniä, niin kiinteydyt.
Itse semi-karppaan, mutta syön ruisleipää enkä laske hiilareita. Kaloreita en laske enkä todellakaan käytä kevyttuotteita.

Mitä oot mieltä, pystyykö kotona tekemään "kunnon" lihaskuntoa?
Meillä on kaksoset, mies rakentaa taloa enkä pääse salille mitenkään, käyn töissä 8-16, vuorkaudesta loppuu tunnit kesken.
Mitä välineitä ostaisin kotiin että pääsisin alkuun?

[QUOTE="vieras";28563342]Mitä oot mieltä, pystyykö kotona tekemään "kunnon" lihaskuntoa?
Meillä on kaksoset, mies rakentaa taloa enkä pääse salille mitenkään, käyn töissä 8-16, vuorkaudesta loppuu tunnit kesken.
Mitä välineitä ostaisin kotiin että pääsisin alkuun?[/QUOTE]

Osta kahvakuula, sillä voi tehdä monipuolisen ja rankan treenin. Jos mahdollista, käy jollain alkeistunnilla opettelemassa tekniikkaa.
Suosittelen lisäksi tutustumaan toiminnallinen treeniin. On tosi tehokasta eikä välineitä tarvita, kehon oma paino riittää pitkälle.

Yhteistyössä