N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuvittelin ennen, että rasvainen ruoka teki suolelle pahaa, mutta se olikin hiilarit ja transrasvat. Pekonista ja voista ei mitään haittaa.
Yksilöitähän tässä ollaan, mutta ei mikään estä kokeilemasta miltä elämä maistuu kun vatsa ei pulise (viljat + sokeri pois/minimiin).
Kuvittelin ennen, että rasvainen ruoka teki suolelle pahaa, mutta se olikin hiilarit ja transrasvat. Pekonista ja voista ei mitään haittaa.
Yksilöitähän tässä ollaan, mutta ei mikään estä kokeilemasta miltä elämä maistuu kun vatsa ei pulise (viljat + sokeri pois/minimiin).
Hyviä puolia:
+ Saa parempaa ruokaa kun luopuu kevyttuotteista ja lisäaineista
+ Painonhallinta helppoa
+ Ei väsytä ruokailun jälkeen
Huonoja puolia:
- Päässä voi naksahtaa, ja karppaajasta tulee helposti omaa aatettaan pakonomaisesti laput silmillä toitottava saarnaaja, pahempi kuin jehovat
- Joillekin tulee pakonomainen tarve alkaa neuvomaan muita ihmisiä kaikessa ruokaan liittyvässä, vaikka kukaan ei kysyisi
- Suhteellisuuden taju saattaa hämärtyä
- Maailmankuva muuttuu monella; kaikki hyvät asiat (veriarvot, painonlasku, lämpimät kesät, jne) johtuvat karppaamisesta, ikävät asiat (rytmihäiriöt, pahoinvointi, sodat yms) johtuvat jostakin muusta, yleensä kuitenkin Pekka Puskasta tai jostakin hämärästä "virallisesta"
ps. Itsekin olen noudattanut vhh:ta jo vuosia
Itse olen huomannut sen että kun jätin liiat hiilarit ja sokerit pois, nukun todella hyvin ja sikeästi, vaikka joskus voi mennä siten että unta kertyy vain 6h. Yleensä nukun sen 8. Ihme väsymystä ei myöskään ole.