karppaaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://karppaus.info/

Tuolta asiallista ja hyvää tietoa! Riippuu suuntauksesta mitä noudatat. Itsellä n. kk:ssa -6kg. Nesteet lähtee ensimmäisenä. Suosittelen lämpimästi! Kyseessä kuitenkin elämäntapamuutos, ei hetkellinen dieetti.

Älä aloita ennen kuin olet lukenut jonkin teoksen atkinsin ruokavaliosta tai karppaamisesta. Se vaatii valmistelua, jotta kykenee oikeesti toteuttamaan ruokavaliota tarkasti. Se on elämäntapa, ei pikadieetti. Yleisesti rasvan käyttöä vähätellään ja jos et saa tarpeeksit öljyä kehoosi, tulee vain kamala nälkä. Itselläni tuli tuloksia muutamassa päivässä -> kiloja lähti ekassa viikossa 3 mutta olo olis loistava sen jälkeen ja 7 kiloa lähti 2 kuukaudessa ja pääsin tavoitteeseeni. Nyt olen raskaana ja syön mitä sattuu joten kilojakin tulee sitä mukaa :D Karpatessa rautavarastoni nousi ja olin paljon virkeämpi. Lisäksi haju- ja makuaistini parantuivat huomattavasti. =)

Alkuperäinen kirjoittaja heppahöperö:
Älä aloita ennen kuin olet lukenut jonkin teoksen atkinsin ruokavaliosta tai karppaamisesta. Se vaatii valmistelua, jotta kykenee oikeesti toteuttamaan ruokavaliota tarkasti. Se on elämäntapa, ei pikadieetti. Yleisesti rasvan käyttöä vähätellään ja jos et saa tarpeeksit öljyä kehoosi, tulee vain kamala nälkä. Itselläni tuli tuloksia muutamassa päivässä -> kiloja lähti ekassa viikossa 3 mutta olo olis loistava sen jälkeen ja 7 kiloa lähti 2 kuukaudessa ja pääsin tavoitteeseeni. Nyt olen raskaana ja syön mitä sattuu joten kilojakin tulee sitä mukaa :D Karpatessa rautavarastoni nousi ja olin paljon virkeämpi. Lisäksi haju- ja makuaistini parantuivat huomattavasti. =)

Pees. Lainaa tai osta aihetta käsittelevä kirja ja tutustu siihen.

Mies sillä aika ajoin laihduttaa aina vajaassa muutamassa kuukaudessa kymmenisen kiloa ja kaljamahan.
Silloin meillä haisee aina muna kun sitä paistelee :x
Nyt löysi jonkun vähä hiilarisen bissen ja aikoo taas sen innoittamana karppailla.

Mäkin yritin mutta liian hankalaa kun en syö lihaa, kanaa tms.

mulla 4kk lähtenyt 7kg.en pidä kiirettä,koska tää ei ole laihis.tottakai sorrun silloin tällöin herkkuihin,mutta ei se asiaa heilauta.en harrasta liikuntaa sen enempää ja olotilan takia tää on oikea muutos =)

Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Mies sillä aika ajoin laihduttaa aina vajaassa muutamassa kuukaudessa kymmenisen kiloa ja kaljamahan.
Nyt löysi jonkun vähä hiilarisen bissen ja aikoo taas sen innoittamana karppailla.

Mäkin yritin mutta liian hankalaa kun en syö lihaa, kanaa tms.

Munahan on herkkua :p

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:

.

Munahan on herkkua :p

Mulla on joku krooninen aamupahoinvointi ja joka aamu kun herää käristetyn munan hajuun niin alkaa tökkiä.

Mutta yllättäviä asioita miehen karppaus toi mukanaan, ihminen joka ei mitään tee keittiössä pyöräytti itselleen mitä ihmeellisimpiä sämpylöitä ja kakkuja.

Yhteistyössä