Karppaajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ellinoora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ellinoora"

Vieras
Hei,kun olette aloittaneet karppauksen onko paino alkanut putoamaan heti vauhdilla vai minkä ajan päästä?Entä onko paino tippunut enemmän heti alussa vai vasta pidempään karpattuanne?

Jos alussa on se kieltäymisvaihe, niin tippuuhan se siinä.

Olen nyt karpannut SBD:tä mukaillen viikon. 3 kiloa on lähtenyt ja saman verran varmaan lähtee tulevalla viikolla.

Ja siis tämän alun tiukan kauden jälkeen laihtuminen tasaantuu, välillä tulee jumivaiheita jne.

Eli ei varmasti tipu 3 kg/viikko pitkää aikaa. Mulla tasaantuu helposti sellaiseen 500-1000 g /viikko heti kun tämä alun tiukkavaihe loppuu.

Se lista sallituista ruuista löytyy jostakin netin uumenista haulla "sbd sallitut ruuat" tms.

Mutta lehmänmaitopohjaiset tuotteet (muutamia kypsytettyjä juustoja lukuunottamatta) on kokonaan nyt pois, ja tietysti kaikki leipä, peruna, pasta, riisi, sokeri, kahvileivät ja sokeripitoiset jutut. Myös hedelmät ja hedelmämehut.

Mutta syön kasviksia, kalaa, äyriäisiä, munaa. Kaaleja, sieniä, soijakermaa, salaatteja, herneitä, tomaatteja (joka päivä monta tomaattia), kurkkua, selleriä ja suolaamattomia pähkinöitä. Ja sokeroimattomia marjoja. Minusta suomalaisten marjojen olemuksesta nämä jenkkidieetit eivät ymmmärrä mitään. Herkkuna on munakoiso- ja kesäkurpitsalantit, joihin laitan oliiviöljyä ja vuohenjuustoa ja tyrkkään uuniin. Paprikapaloja vielä sekaan.

Ja juoda pitää tosi paljon, menee ehkä 2,5 litraa.

[QUOTE="Piika-äiti";24398457]Se lista sallituista ruuista löytyy jostakin netin uumenista haulla "sbd sallitut ruuat" tms.

Mutta lehmänmaitopohjaiset tuotteet (muutamia kypsytettyjä juustoja lukuunottamatta) on kokonaan nyt pois, ja tietysti kaikki leipä, peruna, pasta, riisi, sokeri, kahvileivät ja sokeripitoiset jutut. Myös hedelmät ja hedelmämehut.

Mutta syön kasviksia, kalaa, äyriäisiä, munaa. Kaaleja, sieniä, soijakermaa, salaatteja, herneitä, tomaatteja (joka päivä monta tomaattia), kurkkua, selleriä ja suolaamattomia pähkinöitä. Ja sokeroimattomia marjoja. Minusta suomalaisten marjojen olemuksesta nämä jenkkidieetit eivät ymmmärrä mitään. Herkkuna on munakoiso- ja kesäkurpitsalantit, joihin laitan oliiviöljyä ja vuohenjuustoa ja tyrkkään uuniin. Paprikapaloja vielä sekaan.

Ja juoda pitää tosi paljon, menee ehkä 2,5 litraa.[/QUOTE]

Voi jeesus mitä ruokia syöt :D Kyllä sitä laihtuu vaikka syö perunaakin ja leipää. T. Liikkunut/liikun 4 krt vk ja 4 kk - 24 kg.

[QUOTE="Hah";24398520]Voi jeesus mitä ruokia syöt :D Kyllä sitä laihtuu vaikka syö perunaakin ja leipää. T. Liikkunut/liikun 4 krt vk ja 4 kk - 24 kg.[/QUOTE]

Katso kun minä en liiku kovin paljon. Tai siis totta kai nyt ravataan pitkin kangasta sienien ja marjojen perässä, mutta minulla ei ole liikunnallisia harrastuksia, ei ole koskaan ollut.

Mutta tämä ruokavalio sopii minulle hyvin. Olo on tosi pirteä ja tällä kertaa en ole saanut edes päänsärkyjä hiilarivieroituksesta kun tein sellaisen pehmeän laskun ja jätin hiilarit pois vähitellen.

Kiitos vielä vastauksesta,itse syön noiden lisäksi esim.raejuustoa ja n.alle desin maitoa kahvin seassa,voiko noin vähäinen määrä haitata painon putoamista?Itselläni ei siis viikossa ole juuri mitään tapahtunut,olen ollut hyvin tarkka ruokavaliosta,en kyllä juokaan noin paljon,vaikuttaako se?

[QUOTE="Hah";24398520]Voi jeesus mitä ruokia syöt :D Kyllä sitä laihtuu vaikka syö perunaakin ja leipää. T. Liikkunut/liikun 4 krt vk ja 4 kk - 24 kg.[/QUOTE]

Joo. Kyllä minäkin laihduin 1000 kcal/päivä -dieetillä aikoinaan, söin leipää, pastaa, perunaa. Kaikki tuli korkojen kera takaisin.

Minulle on helpompaa noudattaa vähähiilihydraattista ruokavaliota, varmemmin minä tätä kykenen pitämään aina yllä kuin vähäkalorista. Ja olo on parempi, vatsa voi viimein hyvin eikä närästele.

Onneksi tosiaan konstit on monet, niin jokaiselle löytyy sopiva tapa pudottaa painoa. Samat keinot ei sovi jokaiselle, eikö vaan? =)

[QUOTE="vieras";24398690]Joo. Kyllä minäkin laihduin 1000 kcal/päivä -dieetillä aikoinaan, söin leipää, pastaa, perunaa. Kaikki tuli korkojen kera takaisin.

Minulle on helpompaa noudattaa vähähiilihydraattista ruokavaliota, varmemmin minä tätä kykenen pitämään aina yllä kuin vähäkalorista. Ja olo on parempi, vatsa voi viimein hyvin eikä närästele.

Onneksi tosiaan konstit on monet, niin jokaiselle löytyy sopiva tapa pudottaa painoa. Samat keinot ei sovi jokaiselle, eikö vaan? =)[/QUOTE]

Itse en 1000 kcl syöny/syö päivä vaan 1500-1800 kcl.

Yhteistyössä