K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:Olisin kiinnostunut aloittamaan laihduttamisen karppaamisen avulla. tippuuko paino nopeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja :):yleensähän se hiilarimäärä vaihtelee siellä 20-100g välillä, riippuen karppisuuntauksesta. Itse syön normaalisti 20-40g, mutta nyt raskausaikana saattaa välillä mennä lähelle tuota 100g
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja :):yleensähän se hiilarimäärä vaihtelee siellä 20-100g välillä, riippuen karppisuuntauksesta. Itse syön normaalisti 20-40g, mutta nyt raskausaikana saattaa välillä mennä lähelle tuota 100g
Okei, joo, kun mä mietin, että mulla on usein kyllä yli 40, mutta lähes aina kuitenkin alle 100g... Vaikka tuntuu ettei mitään "kiellettyä" syö.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Kuinka paljon teillä karppaajilla/hyväkarppaajilla on hiilarien määrä suunnilleen/vrk. Itse olen aloitellut tota ja mietin vaan...Olen siis ainakin jättänyt jo kokonaan pastan, riisin,perunan ja viljatuotteet pois.