Karppaajat, miltä kuulostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos vinkeistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos vinkeistä

Vieras
Olen ihan aloittelija ja en siis käytännössä tiedä muuta kuin sen mitä olen lukenut. Miltä kuulostaa syömiseni?

Aamu:
Kaksi isoa kupillista kahvia tilkalla maitoa

Päivä:
Tonnikalaa ( hiutaleina vedessä ) , pilkottua tuorekurkkua ja raejuustoa

Iltapäivä:
Häränlihaa paistettuna ( säilyke ) ja fetajuustoa

Ilta:
Kaksi kananmunaa

Tuo saattaa olla ihan päin männiköitä joten vinkkejä miten muuttaa ruokavaliota? Mikä tuossa on hyvää, mikä huonoa? Mitä aamulla kannattaisi syödä?

ihan päin mäntyä.
itsekään en jaksa suositusten mukaan syödä, vaan mielitekojen ja mun esimerkkipvä on
aamu: täytettyjä herkkusieniä pekoniin käärittynä
lounas chiken wingsejä
päivällinen gratinoitua kukkakaalia ja kalaa
iltapala partajugurttia ja kevytmarjakeittoa

Kasviksia lisää joka aterialle. Pelkät tuorekurkut lounaalla ei riitä.

Runsas juusto jumii joillain, itselläni ei ole ongelmaa. Kahvissa meillä käytettään kermaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos vinkeistä :
Olen ihan aloittelija ja en siis käytännössä tiedä muuta kuin sen mitä olen lukenut. Miltä kuulostaa syömiseni?

Aamu:
Kaksi isoa kupillista kahvia tilkalla maitoa

Päivä:
Tonnikalaa ( hiutaleina vedessä ) , pilkottua tuorekurkkua ja raejuustoa

Iltapäivä:
Häränlihaa paistettuna ( säilyke ) ja fetajuustoa

Ilta:
Kaksi kananmunaa

Tuo saattaa olla ihan päin männiköitä joten vinkkejä miten muuttaa ruokavaliota? Mikä tuossa on hyvää, mikä huonoa? Mitä aamulla kannattaisi syödä?

mikä tuo "aamupala", pelkkä kahvi on? Ja tonnikalan pitää olla öljyssä!

en ole karppaaja, mutta onhan tuossa aivan liian vähän energiaa. oletko laskenut jollain laskurilla tuon ruokamäärän kalorit?

aamuksi vaikka pirtelöä marjoissa ja rahkasta/viiliä/maustamatonta jugurttia/leikkeleitä ja juustoa/munakasta.

Joo kyllä ihan hyvältä. Voisit kuitenkin lisätä kahvin joukkoon kermaa ja tonnikalan öljyssä säilöttyyn. Ei ole myöskään pahitteeksi jo syöt iltäpäivän ruuan kanssa kurkkua ja vaikka lehtisalaattia.
Muista että rasvaa ei tarvi pelätä, mutta kuitenkin täityy muistaa,että ne ovat niin sanotusti luonnolisia rasvoja.
:)

Jos rasvaa saa muualta, ei tonnikalan "pidä" olla öljyssä. Tonnikalojen öljy on useimmiten huonolaatuista auringonkukkaöljyä, joka on täynnä monityydytteneitä rasvahappoja. Parampaa rasvaa saa muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mikä tuo "aamupala", pelkkä kahvi on? Ja tonnikalan pitää olla öljyssä!

Niin siis en osaa aamuisin oikein mitään syödä, vinkkejä otan kyllä vastaan mikä olisi nopeaa ja helppoa. :)

Mä teen rahkaa isomman satsin kaappiin kerralla,riittää muutamaksi aamuksi ja illaksi.
Joskus teen ihan simppeli eli rahkaa ja valion vähäkalorista keittoa.
Välillä sitten tuhdimpaa mikä kyllä ihan mukavasti täyttääkin eli pakaste mansikoita tai mustikoita sulattelen vatkaan mukaan purkin kuohukermaa ja kaksi rasiaa maitorahkaa.
Itsekkään en osaa aamupalaa syödä mutta toi rahka menee kyllä.

Yhteistyössä