L
"Läski"
Vieras
Olen aiemmin karppaamalla pudottanut painoa onnistuneesti ja nyt olen koittanut kolmisen kuukautta saada painoa pois ja oon onnistunu tiputtamaan ehkä vain 5-6kg (aluksi en edes uskaltanut punnita itseäni niin eihan tarkkaa määrää en osaa sanoa, pudotettavaa kuitenkin 25-30kg
Aamupala: pari kuppia kermakahvia (kerman seassa about 1/3 soijamaitoa (0,2g/100g)
Lounas: reilusti tuoresalaattia (n. Puoli lautasta) kanaa/jauhelihaa/kalaa/ possua vihannesten kanssa. Vihanneksissa pyrin siihen, että niissä on alle 5g/100g ja joskus seassa on erilaisia juustoja tai kermaa tai tomaattimurskaa. Lihan osuus on ehkä 1/5 syömästäni ruokamäärästä.
Välipala:kahvia, joskus porkkana tai lasillinen light-mehukeittoa.
Päivällinen: vastaava kuin lounas tai keittoa (ilman perunaa).
Iltapala
artaäijää mehukeitolla/ porkkana/ pähkinöitä/ karppileipää (siis joku näistä)
Nälkä mulla todella harvoin edes on ja siksi aamu/iltapalat niukkoja.
Salaateissa ja ruoan seassa käytän usein siemeniä ja loraus oliiviöljyä. Leivän päällä silloin harvoin kun sitä syön, on voita, juustoa, salaattia, kinkku/meetvursti, kurkkua, tomaattia. Myös munia käytän viikottain.
Auttakaa, miten saisin painoa alemmas, ihan tiukkaan atkinssiin mä en kykene!
Olo on näillä syömisillä tosi hyvä, ainut vaan ettei toi paino ole enää aikoihin tippunut ja se ähän masentaa. Punnitsen itseni 1-2viikon välein ja tuntuu että tuo paino vaan junnaa paikoillaan ja välillä heittelee sen 1-2kg suuntaan tai toiseen.
Aiempaan ruokavaliooni tämä muutos on aikamoinen ja jotenkin tuntuis että tässä ajassa olisi pitänyt jo enemmän tapahtua.
Aamupala: pari kuppia kermakahvia (kerman seassa about 1/3 soijamaitoa (0,2g/100g)
Lounas: reilusti tuoresalaattia (n. Puoli lautasta) kanaa/jauhelihaa/kalaa/ possua vihannesten kanssa. Vihanneksissa pyrin siihen, että niissä on alle 5g/100g ja joskus seassa on erilaisia juustoja tai kermaa tai tomaattimurskaa. Lihan osuus on ehkä 1/5 syömästäni ruokamäärästä.
Välipala:kahvia, joskus porkkana tai lasillinen light-mehukeittoa.
Päivällinen: vastaava kuin lounas tai keittoa (ilman perunaa).
Iltapala
Nälkä mulla todella harvoin edes on ja siksi aamu/iltapalat niukkoja.
Salaateissa ja ruoan seassa käytän usein siemeniä ja loraus oliiviöljyä. Leivän päällä silloin harvoin kun sitä syön, on voita, juustoa, salaattia, kinkku/meetvursti, kurkkua, tomaattia. Myös munia käytän viikottain.
Auttakaa, miten saisin painoa alemmas, ihan tiukkaan atkinssiin mä en kykene!
Olo on näillä syömisillä tosi hyvä, ainut vaan ettei toi paino ole enää aikoihin tippunut ja se ähän masentaa. Punnitsen itseni 1-2viikon välein ja tuntuu että tuo paino vaan junnaa paikoillaan ja välillä heittelee sen 1-2kg suuntaan tai toiseen.
Aiempaan ruokavaliooni tämä muutos on aikamoinen ja jotenkin tuntuis että tässä ajassa olisi pitänyt jo enemmän tapahtua.