Karppaajat, mikähän mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miimi

Vieras
Oon nyt ollu reilun pari viikkoa aika vähillä hiilihydraateilla, n. 20-30/pvä. ja paino on laskenu tasaisesti ja olo on ollu tosi hyvä. Nyt oon muutaman päivän ollu jotenkin turvoksissa ja paino on pysyny samassa. Nyt on inhottavan ähky olo vaikka en oo syöny hetkeen ja ihan vaan salaattia ja lohta kermaviilikastikkeella.

Mikähän tämä ilmiö on?

Eikö kellään oo kokemusta? Mietin, että lakkasko "vaikutus" kun ei enää paino putoa..

Jos ei johdu tuosta ovulaatiosta, niin onko sit sama alkaa taas syödä samaa ruokaa muiden kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö kellään oo kokemusta? Mietin, että lakkasko "vaikutus" kun ei enää paino putoa..

Jos ei johdu tuosta ovulaatiosta, niin onko sit sama alkaa taas syödä samaa ruokaa muiden kanssa..

Ei vaan aika tarkistaa, mitä sinne suuhun menee. Juotko riittävästi vettä (vettä! Ei muuta), paljonko niitä hiilareita totuudessa siinä lautasella on (mistä se ateria koostuukaan) ja onko pääpaino edelleen rasvalla (ettei ole lipsahtanut hiilarien/protskun puolelle).

Mut naisilla vaikuttaa kyllä aina kiertokin.

mulla tänään ja eilen ihan sama fiilis!!! 10 päivää karppausta tosin vasta takana.. hiilareita menee noin 20g, hieman alle. Viime viikolla tosi hyvä fiilis mutta nyt turvottaa ja ällöttää.. menkat tosin tulossa parin päivän sisällä. en syö pillereitä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Ei vaan aika tarkistaa, mitä sinne suuhun menee. Juotko riittävästi vettä (vettä! Ei muuta), paljonko niitä hiilareita totuudessa siinä lautasella on (mistä se ateria koostuukaan) ja onko pääpaino edelleen rasvalla (ettei ole lipsahtanut hiilarien/protskun puolelle).

Mut naisilla vaikuttaa kyllä aina kiertokin.

No kirjaan syömiset kiloklubiin, joten hiilarien määrä on hallussa ja tulee kasviksista ja maitotuotteista pikkusen.

No, vettä vois kyllä juoda varmaan enemmän..

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

mulla tänään ja eilen ihan sama fiilis!!! 10 päivää karppausta tosin vasta takana.. hiilareita menee noin 20g, hieman alle. Viime viikolla tosi hyvä fiilis mutta nyt turvottaa ja ällöttää.. menkat tosin tulossa parin päivän sisällä. en syö pillereitä.

No mulla kierto vasta puolessa.. Olisko tosta kierrosta johtuvaa..

Yhteistyössä