Argh! Ei olis kannattanu käydä vaa'alla

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Mun on aina pysyny paino suht samassa, kilon verran ehkä voinu heittää mut käytännössähän sellanen ei meinaa mitään. Kummankin raskauden jälkeen jäi pari kiloa, mut nyt siis yli 5 vuotta pysyny paino samassa. Nyt kun kävin vaa'alla, olikin tullu 6 kiloa painoa lisää :O siis what?! en mä ole syöny mitenkään erilaisesti kuin ennenkään.. liikkumaan tosin en ole ehtiny sitten viime syyskuun juur nimeksikään.. :ashamed: en tosin ole ikinä ollu mikään himoliikkuja, vaan harrastanu aina vaan hyötyliikuntaa..

Nyt tarvis jollain pyhällä hengellä saada nuo himputin kilot pois. Ja pian :kieh:

Mä olen niin järkyttyny, että nyt tuli jo mieleen sellanenkin, että mitä jos oonkin raskaana :O ei kai siinäkään alussa näin nopeesti paino sentään nouse.. ?

Mä tuun hulluksi tuon vaa'an takia :xmas: Nyt tekis jo mieli lähteä juoksemaan pururadalle, että sais äkkiä kilot veks..

[QUOTE="vieras";23909534]Ai ei olisi kannattanut käydä vaa'alla? :O Päin vastoin pitää punnita itsensä säännöllisesti esim. kerran viikossa. Itsepetos ei ole fiksua.[/QUOTE]

Mä olen käyny 2-4 viikon välein, nyt tais vierähtää peräti 5 viikkoa.. Enkä tosiaan ole koskaan muulloin kuin raskaana ollessani painanu näin rutosti.. :ashamed:

Yhteistyössä