Karppaajat ! Laihtuuko tällä ??? vai onko yhtä tyhjän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etno

Vieras
aamulla: kananmuna ja kahvi

lounas: töissä, joten pakko syödä siellä. Joko lounassalaatti kinkulla, katkiksilla, raujuustolla jne (mitä nyt ruokalistalla on) Ei leipää, ei jälkkäriä, juomana vesi

illalla: joko ei mitään ruokaa vaan pähkinöitä, juustoa. Tai sitten juustomunakas, tai kanaa ja salaattia tai lihaa ja papuja tai kalaa. Ei leipää

juomana siis pelkästään vesi
Alkoholina: punaviini viikonloppuisin

5 kg pitäisi saada pois

Liian vähän ruokaa. Tuollaisella anoreksia-meiningillä ei sit ole mitään tekemistä karppaamisen kanssa. Ja vielä jonkun viiden kilon takia. Huhheijaa vaan...

Miten voit sanoa, että tuossa on liian vähän ???

Minä en ainakaan koskaan syö aamulla mitään, korkeintaa jugurtin

Ja illaalla en myöskään syö lämmintä ruokaa. Ja ihan kuosissa olen.

KUINKA paljon te oikein syötte ?

Ainakin lisää rasvaa :D Ja aamulla kannattaa panostaa jos pystyy :)
Mulla suurin ateria on aamupala. Mä voin pistää esimerkiski mun yhden päivän ateriat :)

klo: 12.00 (noin) Aamupala: Wilhelm makkara 1kpl, kananmuna 2kpl, pekonia, juustoa ja wokvihanneksia. Paistetaan kaikki ja öljyä lurautan pohojanmaan kautta :D

klo: 17.00 Päivällinen: Kanaa kermassa ja paistettu voissa. Perunan tilalla parsakaalia 100g

Klo: 20-21.00: salaatti mihin tulee, kurkkua, juustoa, paprikaa(punasta), kalkkunaleikkelettä ja omatekemää salaatinkastiketta. Mukaan laitoin myös rouhittua maapähkinää :)
(aivan järkyn hyvää muuten ;) )

Ja joskus voi olla että en syö kolmatta kertaa jos rasvaa on päivän aikana tarpeeksi koska sillon ei tuu nälkä :)

Ainakin lisää rasvaa :D Ja aamulla kannattaa panostaa jos pystyy :)
Mulla suurin ateria on aamupala. Mä voin pistää esimerkiski mun yhden päivän ateriat :)

klo: 12.00 (noin) Aamupala: Wilhelm makkara 1kpl, kananmuna 2kpl, pekonia, juustoa ja wokvihanneksia. Paistetaan kaikki ja öljyä lurautan pohojanmaan kautta :D

klo: 17.00 Päivällinen: Kanaa kermassa ja paistettu voissa. Perunan tilalla parsakaalia 100g

Klo: 20-21.00: salaatti mihin tulee, kurkkua, juustoa, paprikaa(punasta), kalkkunaleikkelettä ja omatekemää salaatinkastiketta. Mukaan laitoin myös rouhittua maapähkinää :)
(aivan järkyn hyvää muuten ;) )

Ja joskus voi olla että en syö kolmatta kertaa jos rasvaa on päivän aikana tarpeeksi koska sillon ei tuu nälkä :)

siis tietenkin kaikki paistetaan voissa ja kermassa... en vaan maininnut sitä.

Viikonloppu aamulla munaa ja pekonia , viikolla ei ehdi kun on töissä

Mielestäni en ole jättänyt pois kun perunan ja jauhot ja riisit. Muuten ihan normiruokaa ja meillä on aina käytetty voita ja kermaa. EI ikinä nitää kevytjuttuja

Alkuperäinen kirjoittaja näin on;23056260:
siis tietenkin kaikki paistetaan voissa ja kermassa... en vaan maininnut sitä.

Viikonloppu aamulla munaa ja pekonia , viikolla ei ehdi kun on töissä

Mielestäni en ole jättänyt pois kun perunan ja jauhot ja riisit. Muuten ihan normiruokaa ja meillä on aina käytetty voita ja kermaa. EI ikinä nitää kevytjuttuja

Kannattaa kiireiselle viikolle varata lihaisaa salaattia niin sen voi tehdä valmiiksi :) Esim kana tai tonnikala salaatti :)

ootko koskaan laskenut paljon tulee kaloreita?
määristä et myös mainitse joten voi olla ihan riittävä määrä.
lisää ainakin kahviin reilusti kermaa,siitäkin saa hyvin rasvaa huomaamattomassa muodossa.

[QUOTE="vieras";23056328]ootko koskaan laskenut paljon tulee kaloreita?
määristä et myös mainitse joten voi olla ihan riittävä määrä.
lisää ainakin kahviin reilusti kermaa,siitäkin saa hyvin rasvaa huomaamattomassa muodossa.[/QUOTE]

niin ja lisään että itsekkin syön useina päivinä vain kaksi ateriaa koska ketoosissa ei tule nälkä ja ateriat reiluja niin aamupäivällä syötyäni nälkä tulee vasta kuuden seitsemän aikaan illalla.
Aamuisin juon kahvini kermalla ja päivällä myös joten kermamäärästä tulee jo huikea kalorimäärä ja rasvaa kun se 2dl kerma menee päivittäin.Eli kyllä niitä rasvoja ja kaloireita voi saada muutenkin kun sillä ruoka ruoalla.Eli sinänsä ruokamääräsi ei kerro välttämättä koko totuutta vaikka söisitkin määrällisesti vähemmän.Siksi kyselin noita kaloreita.

[QUOTE="vieras";23056357]niin ja lisään että itsekkin syön useina päivinä vain kaksi ateriaa koska ketoosissa ei tule nälkä ja ateriat reiluja niin aamupäivällä syötyäni nälkä tulee vasta kuuden seitsemän aikaan illalla.
Aamuisin juon kahvini kermalla ja päivällä myös joten kermamäärästä tulee jo huikea kalorimäärä ja rasvaa kun se 2dl kerma menee päivittäin.Eli kyllä niitä rasvoja ja kaloireita voi saada muutenkin kun sillä ruoka ruoalla.Eli sinänsä ruokamääräsi ei kerro välttämättä koko totuutta vaikka söisitkin määrällisesti vähemmän.Siksi kyselin noita kaloreita.[/QUOTE]

olen AINA painanut noin 50-54 kg vaikka olen syönyt mitä. Lasten saannista ei jäänyt grammaakaan ja sairaalasta kotiin tulin normaaleilla farkuilla
Meillä ei edes ole vaakaa, joten käyn vaalla vaan joskus anoppilassa. pari vuotta sitten painoin 56 kg ja nyt yhtäkkiä 60 kg eli pakko saada vähän pois..... en halua uusia pillifarkkuvalikoimaani
Koska en ole koskaan laihduttanut tai miettinyt kaloreita, en niitä osaa laskeakaan....

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23056396:
olen AINA painanut noin 50-54 kg vaikka olen syönyt mitä. Lasten saannista ei jäänyt grammaakaan ja sairaalasta kotiin tulin normaaleilla farkuilla
Meillä ei edes ole vaakaa, joten käyn vaalla vaan joskus anoppilassa. pari vuotta sitten painoin 56 kg ja nyt yhtäkkiä 60 kg eli pakko saada vähän pois..... en halua uusia pillifarkkuvalikoimaani
Koska en ole koskaan laihduttanut tai miettinyt kaloreita, en niitä osaa laskeakaan....

Jos sun olo on hyvä etkä nälästä kärsi niin mun mielestä ok,karppauksessa ei ole tarkoitus että nälkä kurnii,riittävä kaloreiden ja rasvan saanti estää sen.Ja tuolla painolla mikä sulla on niin mun mielestä siihen nähden ruokamääräsi saattaa ollakkin ihan kohdallaa,koska ylipainoa sulla ei ole,riippuu kuinka pitkä olet.

olen 168 cm
Haluan kuitenkin tuon pari kiloa pois asap. Ehkä sit karppaan kevyesti eli pyrin jättämään mahdollisimman paljon hiilariruokia pois. Ja ei kaljaa vaan punaviiniä

mietin kans nyt vakavasti tuota karppausta...mulle kans tuli just tuo 60kg täyteen,olen samanpituinen,just joku 4-5kg niin paino olis takas "normaalissa".Minkä ikäinen olet ap? Mä täytin pari vuotta sitten 42 ja sitä ennen ei tullut painoa,lasten teosta tai mistään muustakaan.

Yhteistyössä