T
Turkilmas
Vieras
Kertokaas sitten joku ihan ehdottoman lemppari ruoka? Tuolta karppien sivuilta niitä tietty saa, mutta mikä on just sun lemppari? Entä välipala? Ja sitten vielä iltapala :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä kanafileepihvi tietenkin ja runsaalla currylla maustettu kermakastike ja muutama viipale säilykepersikkaa päälle.
Välipala eli ruisleipää viipale ja majoneesia ja tonnikalaa
Iltapala rahkapirtelö eli rahkaa, maitoa ja marjoja mauksi tai hedelmää.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Kukkakaali kaikissa muodoissa, ja sitten sieltä katso ohje nimella "lassakka"![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:"pohjaton" piirakka on herkkua, täytteeksi kelpaa lähes mikä vaan! Ja välipalaksi rahkaa ja mansikoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä kanafileepihvi tietenkin ja runsaalla currylla maustettu kermakastike ja muutama viipale säilykepersikkaa päälle.
Mitä ruisleipää sä syöt? Mä niin ikävöin just ruisleipää enkä oo kyllä yhtään innostunut noista karppi"leivistä". [/quote
Reissarissa on hiilareita 13g/ siivu. Realissakin varmaan saman verran.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä kanafileepihvi tietenkin ja runsaalla currylla maustettu kermakastike ja muutama viipale säilykepersikkaa päälle.
Mitä ruisleipää sä syöt? Mä niin ikävöin just ruisleipää enkä oo kyllä yhtään innostunut noista karppi"leivistä".
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:Lärpäkkeet ihan sikahyviä kun tekee mieli suolaista. Ja partaäijä ehdoton!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Mä oon aina miettiny, että millaset kolesteroliarvot karppaajilla on? Eikö siinä monet syö just paljon kovaakin rasvaa, kunhan välttää vaan niitä hiilareita?
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Mä oon aina miettiny, että millaset kolesteroliarvot karppaajilla on? Eikö siinä monet syö just paljon kovaakin rasvaa, kunhan välttää vaan niitä hiilareita?
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:Lärpäkkeet ihan sikahyviä kun tekee mieli suolaista. Ja partaäijä ehdoton!![]()
Mä en tiedä miten luvallista karppaajan on käyttää hunajaa. Mutta siis aivan taivaallisen hyvää partaäijä ja hunaja keskenään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:anteeksi, etta ihan ohi topikin, mutta luin otsikon olevan KAMPAAJAT ja kaikki muut hiilareita valttelevat...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Kukkakaalimuusi :heart: