karppaajat ja muut hiilihydraatteja välttelevät :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kertokaas sitten joku ihan ehdottoman lemppari ruoka? Tuolta karppien sivuilta niitä tietty saa, mutta mikä on just sun lemppari? Entä välipala? Ja sitten vielä iltapala :saint:

Hyvä kanafileepihvi tietenkin ja runsaalla currylla maustettu kermakastike ja muutama viipale säilykepersikkaa päälle.

Välipala eli ruisleipää viipale ja majoneesia ja tonnikalaa

Iltapala rahkapirtelö eli rahkaa, maitoa ja marjoja mauksi tai hedelmää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä kanafileepihvi tietenkin ja runsaalla currylla maustettu kermakastike ja muutama viipale säilykepersikkaa päälle.

Mitä ruisleipää sä syöt? Mä niin ikävöin just ruisleipää enkä oo kyllä yhtään innostunut noista karppi"leivistä".

aamupalaks munakas.sekaan oon laittanu tonnikalaa tms.
päivälliseks joko salaatti tai sitten kanaa ja kasviksia.
välipalana sekoitan raejuustoo ja tonnikalaa.
iltapalana syön vaan jotain..ehkä salaattia tai jotain mitä keksin..kasvissosekeitto,ruisleivästä tehty hamppari..
en oo karppi koska en vedä rasvaa niin paljoo. mulla hiilarit on yleensä siinä 100g kieppeillä tai alle.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Kukkakaali kaikissa muodoissa, ja sitten sieltä katso ohje nimella "lassakka" :p :p :p

pitääkin tutustua, kiitos vinkistä =) :flower:

Kukkakaali mulla menee raakana, mutta epäilen vahvasti että ei muuten...

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Mitä ruisleipää sä syöt? Mä niin ikävöin just ruisleipää enkä oo kyllä yhtään innostunut noista karppi"leivistä". [/quote

Reissarissa on hiilareita 13g/ siivu. Realissakin varmaan saman verran.

Mitä ruisleipää sä syöt? Mä niin ikävöin just ruisleipää enkä oo kyllä yhtään innostunut noista karppi"leivistä".

Uotilan aito pälkäneen maalaisruislimppu, hiivaton ja 100% ruista, on hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Lärpäkkeet ihan sikahyviä kun tekee mieli suolaista. Ja partaäijä ehdoton! :p

Mä en tiedä miten luvallista karppaajan on käyttää hunajaa. Mutta siis aivan taivaallisen hyvää partaäijä ja hunaja keskenään :p

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Mä oon aina miettiny, että millaset kolesteroliarvot karppaajilla on? Eikö siinä monet syö just paljon kovaakin rasvaa, kunhan välttää vaan niitä hiilareita?

Nimenomaan kovia rasvoja vältetään. Eli transrasvat on pannassa.

Mä oon aina miettiny, että millaset kolesteroliarvot karppaajilla on? Eikö siinä monet syö just paljon kovaakin rasvaa, kunhan välttää vaan niitä hiilareita?

Mä en osaa sanoa kun olen vasta aloittanut ja vielä haen paikkaani tuon ruokavalion suhteen. Mutta mitä tuolta karppaajien sivulta luin, niin monella nuo arvot ovat jopa parantuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Lärpäkkeet ihan sikahyviä kun tekee mieli suolaista. Ja partaäijä ehdoton! :p

Mä en tiedä miten luvallista karppaajan on käyttää hunajaa. Mutta siis aivan taivaallisen hyvää partaäijä ja hunaja keskenään :p

Mä söin paljon ihan lusikallinen mansikkahilloa joukossa.

Olin sillä hetkellä kuosissa ja oli 4,8 ja sanoi että täydelliset kolesterolit. Sanoin että eikö ole liikaa ja sanoi että ei vaan kaikki on oikeassa suhteessa, en muista kuinka ne oli hyvät ja pahat. Syön CLA:ta ja kalaöljyä.

Yhteistyössä