Karppaajat hoi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kun olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kun olen

Vieras
Meneekö tämä nyt ihan oikein jos päivän aikana syön näin

aamulla: kahvia rasvattomalla maidolla, rasvatonta vaniljajogurttia, omena, tuoremehua lasillinen
päivällä: karjalanpaistia, tomaattia, kurkkua, salaattia, raejuustoa,rasvatonta maitoa pari
lasillista
iltapäivällä: 2 munan munakas missä kinkkua ja edam juustoa , tomaattia ja banaani
illalla: appelsiini, omena ja rasvaton jogurtti

Saako riisiä syödä? Mä en oikee ymmärrä ku kaikissa melkien on hiilareita niin miten se erotellaan mitä saa syödä ja mitä ei.

[QUOTE="vieras";23555280]Ei tuo ole juuri karppausta nähnytkään. Miksi kittaat noin hirveästi maitoa? Siinä on ihan tolkuttomasti sokeria.[/QUOTE]

Siis tarkoitin rasvattomia maitotuotteita, en pelkkää maitoa. Rasvattomuus ei kuulu karppaukseen, ei myöskään hedelmät (ainakaan aluksi), eivätkä varsinkaan tuoremehut.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kun olen;23555272:

aamulla: kahvia rasvattomalla maidolla, rasvatonta vaniljajogurttia, omena, tuoremehua lasillinen
päivällä: karjalanpaistia, tomaattia, kurkkua, salaattia, raejuustoa,rasvatonta maitoa pari
lasillista
iltapäivällä: 2 munan munakas missä kinkkua ja edam juustoa , tomaattia ja banaani

Saako riisiä syödä? Mä en oikee ymmärrä ku kaikissa melkien on hiilareita niin miten se erotellaan mitä saa syödä ja mitä ei.

Aamupalalla pitäs kahvi juoda kermalla ja jättää noi kevyt tuotteet pois. Ja jos tiukalla oot ni kaikki hedelmät alkuus pois tai korkeintaan yks päivässä. Ei tässä nyt oo muuta karppia kuin päivällinen jos ei tuota maitoa lasketa. Niin ja iltapäivän munakas.
Ideana on syödä paljon rasvaa ja kohtuulisesti proteiinia. Rasvaa olis hyvä olla 150-200g päivässä. Tuossa ei oo juurikaan mitään.karppaus.info

eli ei siis saa syödä muuta kuin lihaa munaa, kermaa ja voita. Ok, ei ole sit mun juttu. Tässähän jo alkaa ihmisen haista ihan kamalalle. Karppaajan tuntee sit ohi kulkiessa hajusta :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kun olen;23555272:

lasillista

Karppaan, ja kerron miten muuttaisin sun ruokalistasi niin että mä söisin .
Aamupalan muuttaisin siten että joisin kahvin kermalla, söisin turkkilaista jogurttia, jättäisin omenan pois (tilalle vaikka keitetty muna) ja joisin vettä paljon. Päivällä karjalanpaisti menisi ok, kurkun kera, raejuustokin on hyvä, juomaksi taas vettä paljon. Iltapäivällä munakas on ok, kera kurkun, banaanin jättäisin pois. Ja taas vettä juomaksi.
Illalla en söisi hedelmiä, enkä maustettua jogurttia. Vaan esim. turkkilaista jogurttia marjojen kera.

Eli tässä niinkun mättää noi sokerit, jogurteissa on paljon sokeria. Ja hedelmissä myös, kuten myöskin maidossa... Rasvaa saa syödä kun karppaa, eli kevyttuotteita en suosi itse.

Sun kannattaa nyt ihan ensiksi perehtyä -> karppaus.info, ja aloitat sitten uudestaan ja muutat ruokailutottumuksiasi. Hyväksi ei ole jos meinaat laihtua ja vedät sokeria ja rasvaa molempia, lihoat.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kun olen;23555326:
eli ei siis saa syödä muuta kuin lihaa munaa, kermaa ja voita. Ok, ei ole sit mun juttu. Tässähän jo alkaa ihmisen haista ihan kamalalle. Karppaajan tuntee sit ohi kulkiessa hajusta :)

No oiskohan ollut ihan hyvä idea perehtyä ensin asiaan? Karpata voi monella tavalla, joillekkin noi sokerimäärät on ok, mutta menee sitten aika yläkarppiin, ja laihtumisen kannalta ei oikein onnaa tolla ruokalistalla.
Haista voi aluksi, se on ihan totta, jos elimistö menee ketoosiin, jos syö hiilareita todella niukasti, alle 20g päivä tms. Mutta se haju kyllä lähtee poiskin ;)

Ei tunnu älykään olevan sun juttusi.

Ehkä on parempi että jätät karppauksen niille jotka jaksavat ottaa asiasta selvää.

[QUOTE="tööt";23555361]Ei tunnu älykään olevan sun juttusi.[/QUOTE]

Eikös tuo lähettäjänimikin jo sen kerro :) Mut sinä onneksi et sitä fiksuudessasi huomannut :)
Joo, tää nyt oli kysymy tänne siksi kun on karppaaja ketju olemassa ja sitä kun katsoo niin on monenlaista syöjää. Mistä sitä tietää ku kokemuksesta et mikä on itselle hyväksi?
Mut eihän täällä saa kysellä mitään ku aina joku kiekuu kaula pitkällään, et ota selvää tai kannattaisi ottaa selvää ennen kuin aloittaa. Vittu, mähän otan parhaillaan, eikö? Ja en ole mitään aloittanut vielä enkä aloitakkaan.
Tämä on siis ihan sama kuin Atkinsin dieetti

Kyllä kasviksia saa syödä, vieläpä aika paljon. Ei se oikeasti ole niin vaikeeta.

Kannattaa melkeimpä lähtee aluksi linjalle:
ei sokeria, ei vehnäjauhoja, ei riisiä, ei pastaa, ei perunaa, aluksi ei hedelmiä
voita paistamiseen ja ei rasvattomia tuotteita (tilalle siis normaalirasvaisia tuotteita)

PALJON VIHANNEKSIA, etenkin vihreitä!

Eihän kuulosta vaikeelta? Matkanvarrella voi syventyä paremmin asiaan ja tarkentaa syömisiään.

Kannattaa melkeimpä lähtee aluksi linjalle:
ei sokeria, ei vehnäjauhoja, ei riisiä, ei pastaa, ei perunaa, aluksi ei hedelmiä
voita paistamiseen ja ei rasvattomia tuotteita (tilalle siis normaalirasvaisia tuotteita)

PALJON VIHANNEKSIA, etenkin vihreitä!

Eihän kuulosta vaikeelta? Matkanvarrella voi syventyä paremmin asiaan ja tarkentaa syömisiään.

hei !
siis karppauksen aikana ei saa syödä hedeliä?!? oon nyt iha vasta alottanu ja päätin että syön hedelmiä ja kanamunia ja lihaa ja niiin sellasta eli pitääkö jättää hedelmät pois?? mitä voi tilalle syyyä??

Yhteistyössä