Karppaajan juopottelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Punaviiniä meillä juodaan. Tai sitten kuivia siidereitä, jolloin hiilarit ei pysy ihan minimissään. Osa juo niitä makeutusiaineille höystettyjä siidereitä, mutta minusta ne ovat pahoja ja aiheuttavat vielä mahanpuruja.

Hiilareiden kannalta viina olisi varmaan paras vaihtoehto. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Punaviiniä meillä juodaan. Tai sitten kuivia siidereitä, jolloin hiilarit ei pysy ihan minimissään. Osa juo niitä makeutusiaineille höystettyjä siidereitä, mutta minusta ne ovat pahoja ja aiheuttavat vielä mahanpuruja.

Mistä noita viinojen hiilareita saisi selvitettyä? Finellillä ei ole.Olen vähän aloittelija vielä tässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:

Mistä noita viinojen hiilareita saisi selvitettyä? Finellillä ei ole.Olen vähän aloittelija vielä tässä...

En kyllä tiedä, kun en hirveästi väkeviä enää nykyään juo. Luulisin, että hiilarit on lähellä nollaa, kun eihän pelkässä viinassa oikein ole mitään muuta. ?? Joku paremmin perillä oleva saa kyllä oikaista. Alkon hyllyjen reunassa on kai mainittu sokerimäärä muistaakseni ainakin "epäkarppien" liköörien osalta. Onkohan kaikkien juomien osalta?

Tuossa on yksi keskustelu, joka osaltaan tukee ajatusta, että viinaa saa (hiilareiden osalta) vetää rajattomasti. :) Haullla löytyy varmaan lisää ja mahdollisesti perustellumpiakin kommentteja.

http://www.karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=500298&highlight=viina#500298

Jos vain "maistelee" niin vähähiilarinen juoma on ihan hyvä.

Jos tarkoituksena on juopotella ihan huolellisesti, niin hiilareita ei kannata vältellä. Ainakin minulle tulee huono olo sellaisesta. Myös pelkällä kaljanjuonnilla tulee toppi ennenkuin on saanut tarpeekseen.