Karpela saa vauvan...

  • Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti
tytti
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rudebox:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
No jopas on... Jos se olis tavis palstaäiti, jolla on miehiä ollu 5 ja lapsia kaikkien kans niin.....olisko eri asia :whistle:
Tätä on muuten ihan hyvä kysyä.... :whistle:
Jaa, voihan sen niinkin ajatella.
Mun mielestä vain ehkä pitäisi miettiä tekemisiään hiukan enemmän kun on julkinen henkilö joiden tekemisiä seurataan eri tavalla kuin meidän "tavisten" elämää... Sen isommille lapsille voi olla rankkaa välillä kun äippä kihlautuu vähän väliä ja vaihtaa miehiä noin tiuhaan.
Ja mä kyllä miettisin julkisuuskuvaani, jos olisin noin julkisessa ammatissa kun karpela on. Sehän antaa itsestään ihan xxxxxn kuvan... Mutta niin makaa kun petaa.
Oot kova arvostelemaan. Onko oma elämäsi niin auvoista??

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Oot kova arvostelemaan. Onko oma elämäsi niin auvoista??
No, ihan aluksi, kyse ei ole minun elämästä. Mä vain olen todennu, että jos itse olisin tuossa tilanteessa (ammatti, julkisuus ), niin pitäisin kyllä aika tarkan huolen jukisuuskuvastani. Ei se MUN MIELESTÄ ainakaan arvostusta nosta ministeritason ihmisellä, jos jatkuvasti on eri lehtien palstoilla eri miehen kanssa.
 
tytti
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Oot kova arvostelemaan. Onko oma elämäsi niin auvoista??
No, ihan aluksi, kyse ei ole minun elämästä. Mä vain olen todennu, että jos itse olisin tuossa tilanteessa (ammatti, julkisuus ), niin pitäisin kyllä aika tarkan huolen jukisuuskuvastani. Ei se MUN MIELESTÄ ainakaan arvostusta nosta ministeritason ihmisellä, jos jatkuvasti on eri lehtien palstoilla eri miehen kanssa.
Annetaanhan kaikkkien elää sellaista elämää kuin haluavat.

 
rasvie
Onneksi olkoon sanon minä!

Eipä ole mitään pahaa sanottavaa. Epäonnistuneita suhteita meillä on kaikilla, mutta niitä ei vaan revitellä tuolla lehtien palstoilla.

Ja Tanjalla on kuitenkin VASTA yhden miehen kanssa lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Ihana uutinen mun mielestä =)
En nyt oikein ymmärrä miksei toisen raskaudesta voi iloita :/

No täällä onkin pikkusieluäitejä joiden mielestä nainen saa tehdä lapsia vain yhden miehen kanssa. Ja jos ero tulee, pitää elää loppu elämä selibaatissa ja tietenkin olla niin täydellinen, ettei ikinä tee virheitä.

 
vieras
Minusta politiikassa mukana olevan henkilön ei ole asiallista levitellä omia suhteita ja perheasioita lehdissä. Siis asian voi vahvistaa ilman selittelyitä. Ehkä eniten tässä ärsyttää se, kun joka kerta hän on ah niin rakastunut ja sitten suhde kaatuu heti kättelyssä..
 

Yhteistyössä