Kärpät teki sen taas, näytti muille mistä tuulee!! POHJOISESTA tuulee!! :heart:
Pikkasen juhlafiilis meinaa olla päällänsä. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Sama täällä. Samalla seuraan tuota juhlahulinaa hallilta telkkarin kautta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Sama täällä. Samalla seuraan tuota juhlahulinaa hallilta telkkarin kautta![]()
Samoin, Ouluun "liian pitkä" matka ja likat menee vasta ens viikolla hoitoon.
Mutta Sentenced soi ja meikä lähtee aukaseen uuden bissen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Sama täällä. Samalla seuraan tuota juhlahulinaa hallilta telkkarin kautta![]()
Samoin, Ouluun "liian pitkä" matka ja likat menee vasta ens viikolla hoitoon.
Mutta Sentenced soi ja meikä lähtee aukaseen uuden bissen![]()
Mekään ei VISSIIN saada kuskia kaupunkiin mut kaikki on avoinna. Ainakin mun äiti tulee kattoo tytön perään niin päästää tuohon naapuriin mun veljen luo pitää omat pippalot.:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Kärpät teki sen taas, näytti muille mistä tuulee!! POHJOISESTA tuulee!! :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Kärpät teki sen taas, näytti muille mistä tuulee!! POHJOISESTA tuulee!! :heart:![]()
Sais muuten loppua tuo pohjoistuuli. Ei muuten mut kun heti alkaa paska haisemaan kun ilmavirtaukset on pohjoisen puolelta...
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Kärpät teki sen taas, näytti muille mistä tuulee!! POHJOISESTA tuulee!! :heart:![]()
Sais muuten loppua tuo pohjoistuuli. Ei muuten mut kun heti alkaa paska haisemaan kun ilmavirtaukset on pohjoisen puolelta...
Hyvä vaan että tuulee täältä pois![]()
Tässä sulle paska:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Kärpät teki sen taas, näytti muille mistä tuulee!! POHJOISESTA tuulee!! :heart:![]()
Tässä sulle paska:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Maalaisille ei voitto ole tärkeä, vaan tärkeää on voitto hesalaaasista. Sitä se heikko itsetunto aiheuttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Maalaisille ei voitto ole tärkeä, vaan tärkeää on voitto hesalaaasista. Sitä se heikko itsetunto aiheuttaa...
Stadis oon pentu ikäni asunut, päätä siittä oonko landelta vai stadist.
Mutta heikkoa en oo nähnyt missään, en edes tämän päivän pelissä..Kumpikin veti täysillä. Tuo kuva oli läppä, jonka googlella yks päivä löysin.Mut mitäpä sitä enään jauhaa, tilanne on jo ratkennut.
Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Maalaisille ei voitto ole tärkeä, vaan tärkeää on voitto hesalaaasista. Sitä se heikko itsetunto aiheuttaa...
Mutta heikkoa en oo nähnyt missään, en edes tämän päivän pelissä..Kumpikin veti täysillä. Tuo kuva oli läppä, jonka googlella yks päivä löysin.Mut mitäpä sitä enään jauhaa, tilanne on jo ratkennut.
Stadilainen ei voi koskaan kannattaa jotain junttiseuraa. Ei koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Kärpät teki sen taas, näytti muille mistä tuulee!! POHJOISESTA tuulee!! :heart:![]()
Tässä sulle paska:
![]()
![]()
Heikko itsetunto on niillä, jotka eivät voi myöntää paremman voittaneen =)
Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Kärpät teki sen taas, näytti muille mistä tuulee!! POHJOISESTA tuulee!! :heart:![]()
Tässä sulle paska:
![]()
![]()
Jokerit ja HIFK harjoittelevat jo ensi kautta varten. Näädillä vasta ryyppyputki edessä...
Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Kärpät teki sen taas, näytti muille mistä tuulee!! POHJOISESTA tuulee!! :heart:![]()
Tässä sulle paska:
![]()
![]()
Jokerit ja HIFK harjoittelevat jo ensi kautta varten. Näädillä vasta ryyppyputki edessä...
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Maalaisille ei voitto ole tärkeä, vaan tärkeää on voitto hesalaaasista. Sitä se heikko itsetunto aiheuttaa...
Jaa no mä oon sit stadista, jos kriteelit on tollaset![]()
Mut sulla on varmaan joku mielen päällä, kun noin suurella kädellä tuomitset ja haukut? Mulla ei tulis mieleenikään haukkua Bluessia tai mitään muutakaan jos olisivat SM mitalin voittaneet, mut katos me ollaan erillaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Maalaisille ei voitto ole tärkeä, vaan tärkeää on voitto hesalaaasista. Sitä se heikko itsetunto aiheuttaa...
Jaa no mä oon sit stadista, jos kriteelit on tollaset![]()
Mut sulla on varmaan joku mielen päällä, kun noin suurella kädellä tuomitset ja haukut? Mulla ei tulis mieleenikään haukkua Bluessia tai mitään muutakaan jos olisivat SM mitalin voittaneet, mut katos me ollaan erillaisia.
Oonks mä haukkunut pluussia? Saappaat jalassa kaatuivat.
Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja näätä:Maalaisille ei voitto ole tärkeä, vaan tärkeää on voitto hesalaaasista. Sitä se heikko itsetunto aiheuttaa...