Karmeimmat leffahirviöt? (HERKÄT ÄLKÄÄ KATSOKO.)

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hyii, että pitikin mennä avaamaan tuo Manaaja Youtubelta.........:O Tuo on niin kamala kun tuo likka tulee nuo portaat alas noin kummallisesti!! Silloin ku katoin ton niin vannoin etten muuta ikinä kaksi kerroksiseen taloon, ja nyt asun sellaisessa....Hrrrr.
 
olen niin herkkä etten ikinä suostunut katsomaan mitään kauhuelokuvia sen jälkeen kun olin nähnyt hohdon. (se oli eka kauhuelokuva jonka näin) Näin painajaisia monta kuukautta. Katsoin silti nämä mutta ei pelota koska ei kuulu ääniä eikä kuva liiku.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
olen niin herkkä etten ikinä suostunut katsomaan mitään kauhuelokuvia sen jälkeen kun olin nähnyt hohdon. (se oli eka kauhuelokuva jonka näin) Näin painajaisia monta kuukautta. Katsoin silti nämä mutta ei pelota koska ei kuulu ääniä eikä kuva liiku.
Liikkuuhan noissa kuva...
 
Nonni nyt mä en uskalla mennä nukkuun ennen ku mies tulee pikkujouluista :/ Tuo Ring typy on kaamee ja vainoo mua heti ku sammutan valot :( Manaajan katsoin joskus ku olin 12v ja PELKÄSIN monta kuukautta joka ilta, että mun sänky alkaa pomppiin :(
 

Yhteistyössä