Karmeimmat leffahirviöt? (HERKÄT ÄLKÄÄ KATSOKO.)

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja LucyVanPelt:
Eiko oo mitaan pelottavampaa kellaan? Ma oon kattokaas kotona kahdestaan tuon alle 2 kk:n ikaisen kanssa... Olis kiva paasta sellaseen paniikkitilaan. B)
No tää on ajatuksenakin aika veretseisauttava... ;) ;) ;)

:LOL:
Äläs nyt, mieti mikä uho!!
Ja mitä ton myssyn alla just tollon on hautunu!!? :whistle: ;) ;) :LOL:
:D Vaikka Gorea kannatankin, luulen että tuo on manipuloitu kuva, kuten se, jossa Bush pitää kirjaa väärinpäin. :D
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mihin mun jurassic hirviöni hävisi? :eek:

tässä uusiksi

Kaikki kuvat ei näy, sivustolla on määrätty että kuvaa saa joko linkittää niin kauan kuin kuva on sivustolla, tai vain vähän aikaa ja sitten tulee joku sivuston mainosteksti tai kuva lähtee kokonaan tai sitten kuvaa ei saa laittaa ollenkaan ko. sivustolta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kaikki kuvat ei näy, sivustolla on määrätty että kuvaa saa joko linkittää niin kauan kuin kuva on sivustolla, tai vain vähän aikaa ja sitten tulee joku sivuston mainosteksti tai kuva lähtee kokonaan tai sitten kuvaa ei saa laittaa ollenkaan ko. sivustolta. :)
jahas.ok :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Lunatic, muistan yhä kun Rovaniemellä asuttiin, olin koululainen ja katsoin Tappajahaita... Kun se hai syöksyi vedestä, säikähdin niin, että tipahdin sohvalta. :D
:LOL:

veli kertoi,että olivat siskon kanssa kattomassa tuota leffaa kolmiulotteisena (ne lasit päässä siis ) ja kun hai ui kohti,porukka väisti salissa :D
 

Yhteistyössä