Karmea vierailu tiedossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n82

Vieras
Ollaan menossa miehen sukulasiin huomenna ja se ahdistaa.. Miehen veli ja vaimonsa molemmat ovat työttömiä, kumpikaan ei ole koskaan ollut töissä. Tätä reissua on suunniteltu nyt 2kk, koska heille ei koskaan sovi, että sinne menisimme, kun on niin kova kiire.
Miehen veli haukkuu jatkuvalla syötöllä vanhempiaan,veljeään,vaimoaan ja lyö koiraansa. Vaimon ja veljen vanhemmat maksavat kaiken, koska rahaa ei ole ja parasta pitää olla (uusi tv,sohva,sisustus muutenkin) Auto on miehen vanhempien nimissä, ettei tarvitse maksaa itse veroja ja vakuutuksia. Häätm kasoivat vanhemmat. Heillä on myös iso koira, jota ei käytetä ulkona kuin kerran päivässä takapihalla. Heidän poikansa ei vietä aikaa juuri lainkaan pihalla, kun vanhempia ei kiinnosta.
Huomenna tiedossa piiiitkä vierailu (asuvat kaukana ja mies haluaa nähdä kummipoikaansa), kun kuunnellaan haukkuva,marinaa,huutoa ja käydään kaupassa miesten vanhempien kustantaessa pariskunnalle kaksi kärryllisetä ruokaa, vaatteita,shamppoota,meikkejä....

Miten oikeasti pystyn siihen?

Eikait kukaan aikuinen ihminen maksata omaa elämistään vanhemmillaan?? Oikeesti??
Mä en IKINÄ vois ruinata rahaa vanhemmilta, en ikinä! Jos nälkään olisin kuolemassa, niin sitten pummaisin ruokarahan. Sitäkin metsästäisin ensin kaikkialta muualta kuin omilta vanhemmilta. Mut on kasvatettu niin että toimeen pitää tulla, järjestää elämä niin että pärjää. Ja jos rahat ei riitä, kaikkea ei ole pakko saada!

Olette vaan tosi vähän aikaa, ihan pakollisen kahvikupposten verran? Sanotte menevänne pitkämatkalaisina myös toiseen kyläpaikkaa, vaikka sun hyvän ystävän luo?

siis että he saavat kaiken valmiina ja kukaan taloudesta ei käy töissä vai? ja se työttömyyskorvaus ei riitä vaan kaikki pitää tulla uutena ja autot maksetaan ja kaikki?

toiset ne osaavat järjestää asiansa.hih...
anna miehen veljen haukkua ja keskity olemaan sen vaimon kanssa, koiran, lasten (kyläpaikan ja omiesi) kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Itsenäinen nainen:
Eikait kukaan aikuinen ihminen maksata omaa elämistään vanhemmillaan?? Oikeesti??
Mä en IKINÄ vois ruinata rahaa vanhemmilta, en ikinä! Jos nälkään olisin kuolemassa, niin sitten pummaisin ruokarahan. Sitäkin metsästäisin ensin kaikkialta muualta kuin omilta vanhemmilta. Mut on kasvatettu niin että toimeen pitää tulla, järjestää elämä niin että pärjää. Ja jos rahat ei riitä, kaikkea ei ole pakko saada!

Peesi tälle!

Alkuperäinen kirjoittaja Itsenäinen nainen:

Minä en aio kasvataa lastani noin, etä on pakko pärjätä. apua saa pyytää, kunhan parhaansa yrittää. mielelläni autan lapsiani.

Joo, siis kyllähän heille maksaa sossu jotain mutta joka kuukausi äiti laittaa heille myös rahaa. Ikää on yli 35. Ja tuo asenne tympii, meidät haukutaan kun ei osteta tarpeeksi kalliita lahjoja, äiti haukutaan kun on nin paska äiti ja isoäiti ja uhataan ettei saa nähdä lapsenlastaan jos ei osta. Ja kun mies haluaa kuitenkin viettää siellä aikaa, niin ollaan paikan päällä varmaan jotain kahdeksan tuntia.

Ja vaimo ei puhu minulle (eikä muille) mitään, mököttää makuuhuoneessa ja on tietokoneella ja tulee vasta kun minä ja anoppi olemme laittaneet ruuan ja valittaa sitten kun on pahaa ja huonoa. Mies ymmärtää kyllä, että minua ahdistaa, mutta ei taida ymmärtää mssä määrin.

Yhteistyössä