Karma is a bitch!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työpaikkasuhteita on aina ollut ja tulee olemaan.
Coldplay on tavallaan ammatiltaan parittaja.
He esittävät kutumusiikkia. Opin ilmaisun tuttavalta, joka on muusikko.
 
”Yrityksen mukaan Byronin käytös sotii niitä standardeja vastaan, joita yritys on asettanut johtajilleen.”

Toivottavasti suomalaiset työnantajat ottavat tapauksesta mallia.
Minulla oli aina jokaisessa työpaikassa ehdoton EI työpaikkaromansseille.
Työkavereille on rankkaa työskennellä myös avioparien kanssa. Siitäkin asiasta on kokemusta.
 
”Yrityksen mukaan Byronin käytös sotii niitä standardeja vastaan, joita yritys on asettanut johtajilleen.”

Toivottavasti suomalaiset työnantajat ottavat tapauksesta mallia.
Minulla oli aina jokaisessa työpaikassa ehdoton EI työpaikkaromansseille.
Työkavereille on rankkaa työskennellä myös avioparien kanssa. Siitäkin asiasta on kokemusta.
no ehkä sulla mutta pomomiehillä on ikuinen nautintaoikeus sihteerikköihin
 
5 sekuntia julkisuudessa ja se kustansi Andy Byronille 35 miljoonaa USD.

 

Yhteistyössä