Karkkila!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sleepy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ruukkia alunperin meinasin mutta eipä tuolla nyt mulle hirveästi väliä ole, en kyllä ole pahemmin Karkkilan baareissa käynyt, ja silloinki kun olen käynyt niin ruukissa yleensä.. missä yleensä ihmiset käy? :D

:o Mä oon itseasiassa ollut nyt viime ja tänä lauantaina lähdössä ja molemmat kerrat on peruuntuneet... Ja samoilta suunnilta olen, enkä oikein tunne täältä päin ketään.. Ainoalle kaverille tuli esto tänään ja viime viikonloppuna laspet alko oksentaa...

Mistäpäin Kerpele ja Sleepy olette? Tosi harvoin osuu silmään että täältäpäin porukkaa palstailisi :) Vaikka tänään en viihteelle pääse niin voishan sitä joskus myöhemmin tehdä pienen "palstatapaamisen" viihtymisen merkeissä :)

Mut en kyllä jaksa mitään erotiikkabileitä.. Ihan sama mitä mutta olis kivaa vaan tuulettua vähän.

Hukuttaudun kohta meidän pihan vesilätäkköön jos en ikinä pääse mihkääääään. (Olen siis ollut viimeksi viime syksynä..)

Mistäpäin Kerpele ja Sleepy olette? Tosi harvoin osuu silmään että täältäpäin porukkaa palstailisi :) Vaikka tänään en viihteelle pääse niin voishan sitä joskus myöhemmin tehdä pienen "palstatapaamisen" viihtymisen merkeissä :)

Juu, käy kyllä :) Se oliski kivaa :D Mä oon yrittänyt täällä huhuilla täältä päin porukkaa mutta ei tunnu olevan. Mä olinkin vähän hämmentynyt kun just tänään näkyis olevan ainakin kaksi ihmistä täältä päin..

Ei olla hirveen pitkällä keskustasta.

Kukaan ei vaan kehtaa myöntää olevansa Karkkilasta... :D Meijän porukka majailee ihan tässä "ydinkeskustassa". Vitsi, vois heittää yv:llä tarkemmin mutta en nähtävästikään muista salasanaa O.o

Mä kyl tosiaan ainaki kaipaan kavereita, siis ihan muutenki ku vaan baareilemaan :D Ollaan vajaa kaks vuotta täällä asuttu, en ole hirveästi ihmisiin tutustunut täällä ja välillä tuntuu että hajoo pää jos vaan istuu kotona :D Itsekin joskus viime syksynä viimeksi käynyt tuulettumassa..

[QUOTE="Sleepy";25845686]Mä kyl tosiaan ainaki kaipaan kavereita, siis ihan muutenki ku vaan baareilemaan :D Ollaan vajaa kaks vuotta täällä asuttu, en ole hirveästi ihmisiin tutustunut täällä ja välillä tuntuu että hajoo pää jos vaan istuu kotona :D Itsekin joskus viime syksynä viimeksi käynyt tuulettumassa..[/QUOTE]

Laitoin sulle s-postia.. en kyllä tiiä oliko siinä mitään mitä en olis voinut tässäkin sanoa :laugh:

[QUOTE="Sleepy";25845686]Mä kyl tosiaan ainaki kaipaan kavereita, siis ihan muutenki ku vaan baareilemaan :D Ollaan vajaa kaks vuotta täällä asuttu, en ole hirveästi ihmisiin tutustunut täällä ja välillä tuntuu että hajoo pää jos vaan istuu kotona :D Itsekin joskus viime syksynä viimeksi käynyt tuulettumassa..[/QUOTE]

Hei mä voisin sullekin naputella spostia kunhan tässä kerkeen :) Olis ihanan virkistävää tutustua uusiin ihmisiin :) Oliko sulla lapsia?

Yhteistyössä