S
"Sleepy"
Vieras
Karkkilasta ketään?? Pitkästä aikaa pääsisin viihteelle lähtemään, mutta yllätys, seuraa ei ole..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon itseasiassa ollut nyt viime ja tänä lauantaina lähdössä ja molemmat kerrat on peruuntuneet... Ja samoilta suunnilta olen, enkä oikein tunne täältä päin ketään.. Ainoalle kaverille tuli esto tänään ja viime viikonloppuna laspet alko oksentaa...
Mistäpäin Kerpele ja Sleepy olette? Tosi harvoin osuu silmään että täältäpäin porukkaa palstailisiVaikka tänään en viihteelle pääse niin voishan sitä joskus myöhemmin tehdä pienen "palstatapaamisen" viihtymisen merkeissä
![]()
Kukaan ei vaan kehtaa myöntää olevansa Karkkilasta...Meijän porukka majailee ihan tässä "ydinkeskustassa". Vitsi, vois heittää yv:llä tarkemmin mutta en nähtävästikään muista salasanaa
![]()
Tee uusi nikki ja viestitteleMulle ainakin kelpaa uudet tuttavuudet!
Laitoin sulle s-postia.. en kyllä tiiä oliko siinä mitään mitä en olis voinut tässäkin sanoa![]()
Mä teen uuden jos en tosiaankaan sitä salasanaa ala pikkuhiljaa muistamaan.Ja uudet tuttavuudet on aina tervetulleita!
![]()
Hei mä voisin sullekin naputella spostia kunhan tässä kerkeenOlis ihanan virkistävää tutustua uusiin ihmisiin
Oliko sulla lapsia?