Karkkia tekee mieli ja laihis menossa..

Voisko joku takoo mun päähän, että jos tänäiltana syön vaikka irtokarkkeja, niin en paisu samantien samanlaiseks pullataikinaks, joka olin ennen kun alotin laihdutuskuurin? Puoltoista kk oon tässä nyt tiputellu painoo ja nyt tekee ekan kerran mieli ihan oikeita irtokarkkeja..
 
"vieras"
Karkkia voi syödä, mutta se pitää ottaa huomioon muussa syömisessä. Itsekin aion tänään herkutella, mutta enpä sitten muuta syökään enää. Olen syönyt tänään kaksi karjalanpiirakkaa aamupalaksi, sienikeittoa lounaaksi ja broileririsottoa päivälliseksi, lisäksi kaksi ruisleipäsiivoa ja appelsiinin. Noista tulee n. 1200 kcal, Kärsii syödä n. 100 g irkkareita niin pysyy kalorit reilusti alle 2000.
 
Mä oon päivittäin syöny aamulla jukurtin, päivällä ruuan ja illalla pari hedelmää ja lisäks liikkunu aika paljon. Monet sanoo, että pitää syödä niin ja niin paljon, jotta laihtuu, ja jossei syö rasvaa niin paino tippuu kun lihakset lähtee. En tiä pitääkö paikkansa vai ei, mutta mä oon kyl vasta alkanu saamaan niitä lihaksia ja paino on lähteny läskistä. Et josko sitä nyt sit viittis jo vetää vähän mässyä leffan kanssa :)
 

Yhteistyössä