Karkkia lahjaksi pikkulapsille?

Olisitteko te iloisia jos olisitte pienten lastenne kanssa pikkujoulussa jossa jaetaan joka lapselle lahja ja se lahja olisi valtavan iso määrä karkkia? Siis mä en oo ollenkaan karkkivastainen ihminen, mutta jotenkin mua ärsytti kun joku oli ostanu lahjaksi pelkkää karkkia. Lahjan piti olla 3-5euron arvoinen, kyllä sillä rahalla ois saanu jotain muutakin. Meidän 1v4kk ei oikein tee isolla karkkimäärällä mitään (ei sen puoleen, mä kyllä söin ne iloisin mielin :D ).

JOo, ehkä vähän turha aloitus ja varmaan oon nipottaja ja kaikkea sellaista. :D
 
"vieras"
Jostain kioskilta tai lähikaupasta ei paljon muuta kuin karkki löydy tuohon hintaan. Tai olisi pari pakkaa vaikka Top Model mallikortteja ollut paremp tai pussi Go'goshejai?

Syö vaan hyvillä mielen, pelastathan samalla lapsen suurelta sokerihyökkäykseltä :LOL:
 
Tuon ikäsen kanssa ei olisi väliä, koska vahingon voi helposti korjata syömällä itse. Vaan jo vajaa 2v. kanssa onkin jo sitten hieman eri asia, meidän poika ei vielä sen ikäisenä saanut nameja, pettymys olisi takuulla ollut kova, kun paketin sisältöä ei saisikaan.. muistan meillä olleen perhekerhossa pikkujoulut ja silloin sovimme, että kaikki tuovat omalle lapselle paketin nimella varustettuna. Se oli hyvä systeemi, koska ikäjakuama kerhossa oli suuri ja näin kaikki saivat juuri sopivan lahjan, oli se sitten namia tai joku pieni lelu.
 
[QUOTE="harmaa";25188708]Nyt näin joulun alla olisi hyvä muistaa että on myös näitä naposteltavia sormi porkkanoita, ne käy myös karppaaaville lapsille[/QUOTE]

Ai hitsi, olisikin kiva saada porkkanoita paketista :)
 
..
Ei musta alle kolmivuotiaille kannata karkkeja ostaa ainakaan paljoa. Kun ei monet ole vielä antaneet ollenkaan karkkia sen ikäisille. Eikä kannatakkaan antaa. Jos ostaa jonkun karkkijutun niin vois ehkä olla semmonen joku leluhomma, jossa vaikka karkkia sisällä, mutta niin et lelulla voi leikkiä ilman karkkiakin. Ja oikeasti kaikki lapset ei edes tykkää karkista.

Naposteluporkkanat jättäisin kyllä kauppaan..:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja väinötär;25188711:
Tuon ikäsen kanssa ei olisi väliä, koska vahingon voi helposti korjata syömällä itse. Vaan jo vajaa 2v. kanssa onkin jo sitten hieman eri asia, meidän poika ei vielä sen ikäisenä saanut nameja, pettymys olisi takuulla ollut kova, kun paketin sisältöä ei saisikaan.. muistan meillä olleen perhekerhossa pikkujoulut ja silloin sovimme, että kaikki tuovat omalle lapselle paketin nimella varustettuna. Se oli hyvä systeemi, koska ikäjakuama kerhossa oli suuri ja näin kaikki saivat juuri sopivan lahjan, oli se sitten namia tai joku pieni lelu.
Sitä mä aattelinkin että entä jos paketin ois saanu esim pikkujouluun osallistuneet 2v tai 3v lapset. ne oi jo ymmärtänet asian päälle enemmän. Mun mielestä 200g karkkia on liikaa kaikenikäisille lapsille. Itse ostin pikkujoululahjaksi värikyniä. Lasten ikäjakauma oli 1v-10v ja värikynät sopii kaikenikäisille sekä tytöille että pojille. Kyllä 3-5 eurolla saa muutakin kuin karkkia, se on vissi ja varma.
 
"vieras"
Ei ole kovin viisasta laittaa pari-kolmevuotiaille karkkia. Mieluummin vaikka tarroja tms tai joku muovidino tms. Korkeintaan ihan pari namia tai pikkuinen suklaapatukka, joku JIM.
 

Yhteistyössä