1. Onko teidän lapsilla karkkipäivä? mikä päivä?
2. Pitääkö se kutinsa aina,vai tapahtuuko lipsumisia usein?
3. Kuinka paljon karkkia karkkipäivänä lapsille?
4. Syötkö itse paljon karkkia?
5. Kuinka paljon teillä juodaan limsaa?
6. Ärsyttääkö jos joku tuo teille mukanaan karkkia ja antaa ne kysymättä sinulta mitään?
Meillä näin:
1. On ja lauantai tai perjantai riippuen minkälainen vkl.
2. Ei lipsuta kuin jos synttäreitä tms juhlia on ja ne nyt yleensä osuu karkkipäivälle.
3. Pienet karkkipussit ja joku muu pikku juttu, esimerkki.m&m pikku karkkipussi ja limsa tai kinder muna ja lauantai pussi (josta tosin nykyään äiti saa melkein puolet kun muuttu niin lapset ei tykkää) tai sitten pez karkkiautomaattiin karkkeja.
4. Ajoittain enemmän
, on aikoja ettei tee yhtään mieli.
5. Aika vähän.
6. Minua kieltämättä välillä, mutta yleensä ne laitetaan sitten jemmaan.
Pojan 3 vee kanssa tuossa vähän aika sitten oltiin kaupoilla ja kaupantäti sanoi pojalle että täältä saa karkkia ja poika katsomaan minua ja miestäni sanoen "ei taida olla karkkipäivä kyllä tänään" :saint: , poika otti karkin taskuun ja säästi karkkipäivään
.
2. Pitääkö se kutinsa aina,vai tapahtuuko lipsumisia usein?
3. Kuinka paljon karkkia karkkipäivänä lapsille?
4. Syötkö itse paljon karkkia?
5. Kuinka paljon teillä juodaan limsaa?
6. Ärsyttääkö jos joku tuo teille mukanaan karkkia ja antaa ne kysymättä sinulta mitään?
Meillä näin:
1. On ja lauantai tai perjantai riippuen minkälainen vkl.
2. Ei lipsuta kuin jos synttäreitä tms juhlia on ja ne nyt yleensä osuu karkkipäivälle.
3. Pienet karkkipussit ja joku muu pikku juttu, esimerkki.m&m pikku karkkipussi ja limsa tai kinder muna ja lauantai pussi (josta tosin nykyään äiti saa melkein puolet kun muuttu niin lapset ei tykkää) tai sitten pez karkkiautomaattiin karkkeja.
4. Ajoittain enemmän
5. Aika vähän.
6. Minua kieltämättä välillä, mutta yleensä ne laitetaan sitten jemmaan.
Pojan 3 vee kanssa tuossa vähän aika sitten oltiin kaupoilla ja kaupantäti sanoi pojalle että täältä saa karkkia ja poika katsomaan minua ja miestäni sanoen "ei taida olla karkkipäivä kyllä tänään" :saint: , poika otti karkin taskuun ja säästi karkkipäivään